كمیل قاسمی: مردم عادی از امكانات محرومند

كمك‌هایمان را به كادرپزشكی و درمانگاه‌ها اهدا كردیم

كمیل قاسمی: مردم عادی از امكانات محرومند

كمیل قاسمی هم مثل خیلی از كشتی گیران و ورزشكاران به دل كرونا زده است. او راهی گیلان شده تا به كمك مردم استانش بشتابد. كمیل در كنار رسول خادم، حسن رحیمی، احسان لشگری، امیر توكلیان،‌ هادی حبیبی، مهدی برائتی، عباس طحان و... چند وقتی است كه به سیستان و بلوچستان می‌روند و با حمایت موسسه خیریه امام علی(ع) كمك‌های خودشان را انجام می‌دهند. حالا ماموریت آنها كمی تغییر كرده و با توجه به بیماری كرونا، آنها برای ریشه‌كن كردن این ویروس دست به كار شده‌اند. كمیل قاسمی در این باره می‌گوید: «مؤسسه خیریه امام علی‌(ع) طی روز‌های اخیر لوازم بهداشتی و پزشكی به مبلغ حدود ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری كرد و ما نیز برای رساندن این كمك‌های مردمی به هموطنان راهی گیلان شدیم. این وسایل اعم از محلول‌های ضدعفونی كننده، ماسك، دستكش و... را به سازمان نظام پزشكی تحویل دادیم تا به كادر پزشكی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های این مناطق بدهند.»
قاسمی این را گفت و ادامه داد: «همین‌جا مطلع شدیم متأسفانه دكتر صادق محبوبی رئیس قبلی كمیته پزشكی فدراسیون كشتی نیز به ویروس كرونا آلوده شده و چند روزی است در قرنطینه
به سر می‌برد. اجازه ملاقات به ما هم داده نشد و فقط توانستیم برای سلامتی ایشان و بقیه هموطنان عزیزمان دعا كنیم. یك كامیون خاور از هدایای جمع‌آوری شده كمك‌های مردمی كه به مردم این مناطق اهدا كردیم، قطعا نمی‌تواند نیاز‌های ضروری مردم این مناطق را تأمین كند ولی قطعا و بدون شك بیانگر همدردی و همدلی مردم ایران با این عزیزان است. » قهرمان ارزنده المپیك در پایان گفت:«ما این هدایای پزشكی، اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌كننده را فقط به جامعه پزشكی رساندیم تا بتوانند برای ادامه خدمت، حداقل تجهیزاتی مناسب داشته باشند ولی متأسفانه مردم عادی هنوز از امكانات لازم محروم هستند و امیدوارم مسؤولان مربوط هرچه زودتر با برنامه‌ریزی مناسب و سریع به‌گونه‌ای اقدام كنند تا مردم هم بتوانند خودشان همه امكانات و لوازم موردنیاز را از داروخانه‌ها تهیه كنند.»