از اتفاقات بد برایتون درس گرفتم

علیرضا جهانبخش: كتاب می‌خوانم و سریال می‌بینم

از اتفاقات بد برایتون درس گرفتم

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی برایتون هم مثل اكثر فوتبالیست‌ها این روزها در قرنطینه خانگی است. او در پاسخ به این سوال كه ایام را چطور سپری می‌كند، می‌گوید: «من هم مثل تمام كسانی كه در قرنطینه هستند سعی می‌كنم خودم را سرگرم كنم. روزهای سختی را سپری می‌كنیم، به‌خصوص برای من كه تقریبا شش روز از هفت روز هفته را درگیر فوتبال بودم. الان شرایط كاملا متفاوت شده. ضرباهنگ روزانه زندگی ام تغییر كرده است. سعی می‌كنم این دوران را به بهترین شكل سپری كنم. از زمانی كه دارم، نهایت استفاده را می‌برم. در خانه تمرین می‌كنم. قبل از این‌كه این اتفاقات بیفتد، پدر و مادرم به انگلیس آمدند. بیشتر در كنار خانواده ام هستم. از طرفی كنار تمرینات روزانه، سعی می‌كنم كتاب بخوانم و سریال ببینم تا یك‌طوری زمان را سپری كنم».
علیرضا درباره این‌كه آیا شرایطش در برایتون راضی‌كننده است یا نه، توضیح می‌دهد: «فعلا كه مسابقات تعطیل است و بازی برگزار نمی‌شود ولی امسال من یكی از سخت‌ترین سال‌های فوتبالم را داشتم و در عین حال خیلی چیزها یاد گرفتم. همیشه سعی كردم حتی از اتفاقات بد درس بگیرم. من شرایط سختی داشتم.
 نیم‌فصل بازی نكردم. البته به نظر خودم مربی باید خیلی زودتر به من میدان می‌داد چون در تمرینات معمولا جزو بهترین‌ها بودم. حتی توقعم این بود قبل از بازی بورتموث كه گل زدم، شانس بازی پیدا كنم. بعد از بازی خوبم مقابل چلسی كه آن گل قیچی برگردان را زدم، دوباره نیمكت‌نشین شدم. هر روز مربیان با من صحبت می‌كردند كه اوضاعت خوب است. راستش نگاه خودم این است كه می‌توانم پیشرفت كنم. در آلكمار هم كه بودم فصل اول خوبی نداشتم ولی در فصل دوم بهتر شدم و در فصل سوم توانستم آقای گل شوم. الان هم در برایتون شرایط خوبی دارم و نگاهم نسبت به آینده خیلی مثبت است.»