گوش‌بری بعد از قتل برای انتقام از خیانت

گوش‌بری بعد از قتل برای انتقام از خیانت


مرد افغان كه تصور می‌كرد هموطنش به او خیانت كرده و با همسر ایرانی او در ارتباط است، برای انتقام، جنایتی هولناك را رقم زد. او بعد از قتل، گوش‌ها و بینی هموطنش را برید.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 15و 10 دقیقه شنبه ششم اردیبهشت امسال، یكی از ماموران كلانتری یافت‌آباد با مصطفی واحدی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از قتل مرد 21 ساله‌ای در بوستان اخوان محله یافت‌آباد خبر داد. در ادامه تیم جنایی با حضور در محل متوجه شدند كه این مرد بر اثر اصابت هشت ضربه چاقو به بدنش از پا درآمده است. قاتل پس از جنایت گوش و بینی مقتول را بریده و روی سینه‌اش قرار داده بود.
ماموران سپس به تحقیق از شاهدان ماجرا پرداختند كه یكی از آنها گفت: دو مرد افغان ابتدا با هم درگیری لفظی داشتند تا این‌كه یكی از آنها با قمه هموطنش را كشت و از محل دور شد، اما چند ثانیه بعد دوباره برگشت و گوش و بینی او را برید و روی سینه‌اش گذاشت و گریخت.
در تحقیقات بعدی هویت مقتول و متهم به قتل به دست آمد و معلوم شد آنها با یكدیگر فامیل هستند و در تهران به عنوان نظافتچی ساختمان مشغول به كار بودند.
ماموران برای دستگیری متهم به خانه‌اش رفتند كه او آنجا نبود. بعد به خانه برادرش در محله دیگر رفتند كه مشخص شد این مرد نیز ناپدید شده است، بنابراین از همسر او تحقیق كردند كه وی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: برادرشوهرم به نام فرهاد پنج سال قبل عاشق دختر ایرانی ساكن شهرستان خرمشهر شد كه خانواده‌اش مخالف این ازدواج بودند؛
به همین خاطر فرار كردند تا این‌كه خانواده دختر با ازدواجشان موافقت كردند و آنها بعداز ازدواج به تهران آمدند. مقتول به نام شهرام از اقوام دور برادرشوهرم بود و به خانه او در رفت و آمد بود. چندی قبل یك نفر به برادر شوهرم گفته بود كه همسرش به او خیانت كرده و با شهرام در ارتباط است. برادرشوهرم از آنها سؤال كرد كه هر دو منكر خیانت شدند. شك برادر‌شوهرم باعث شد همسرش شش ماه قبل قهر كند و نزد خانواده‌اش برود. برادرشوهرم و شهرام جمعه‌شب سر این موضوع با هم دعوا كردند. عصر شنبه دوباره در یك پارك با هم درگیر شده و بعد از قتل، فرهاد و شوهرم فرار كردند.
در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، طراح این جنایت برادر فرهاد بود و مقتول را به پارك كشانده بود. فرهاد بعد از جنایت برای اثبات خیانت شهرام، گوش و بینی او را بریده بود.