دستبرد سارقان به خودروی مدافع سابق استقلال

دستبرد سارقان به خودروی مدافع سابق استقلال

سارقان در این روزهای کرونایی هم دست ازکارنکشیدندو به خودروی مزدا تری مدافع سابق تیم استقلال پایتخت هم رحم نکردندوآن رادزدیدند.آنها بعدازسرقت این خودرواموال داخل آن که 30 میلیون تومان ارزش داشت رابا خودبردندو بعداز چند روز خودرو را بدون سرنشین در محله یافت آباد رها کردند.  
امیرحسین صادقی،مدافع سابق تیم استقلال  تهران درباره سرقت خودرویش به جام جم  گفت : بعداز ظهر پنجشنبه  بیست و هشتم فروردین امسال خودروی مزدا تری ام که مقابل خانه ام در محله زعفرانیه  پارک بود به سرقت رفت . بعداز اطلاع از ماجرای سرقت به کلانتری دربند رفتم وماجرای دزدی را خبرداد.  ماموران شکایتم را ثبت کردند.ساختمان محل زندگی ام مجهز به دوربین مداربسته نبودودوربینهای  ساختمانهای اطراف نیز به درستی تصاویر صحنه سرقت را ثبت نکرده  بودند.
  وی افزود :بعدازشکایتم درکلانتری بود که ماموران تحقیقات برای یافتن خودرویم را آغاز کردندتااینکه باگذشت بیش ازدو شبانه روزازماجرای سرقت خودرویم نگذشته بود که بعداز ظهرشنبه سی ام فروردین امسال ازطریق ماموران کلانتری یافت آباد مطلع شدیم که آنها خودروی سرفتی مرا در محله یافت بدون  سرنشین در حالی یافتندکه بدون سرنشین در حالی رها شده  بود که آن را به پارکینگ منتقل کردند. سارقان ضبط و پنل ،ساعت ، چک و مدارک و.... که درخودرویم بودرابه سرقت برده بودند و ارزش اموال سرقت شده از خودرویم 30   میلیون تومان می شد .  یک ماه قبل از اینکه خودروی من هم مورد سرقت   قرار بگیرد خودروی همسرم که در مقابل خانه مان پارک شده بود مورد سرقت قرار گرفت و اموالی که خودروی او سرقت شد چهارمیلیون تومان  ارزش داشت. پلیس در جستجوی سارقان فراری  است و امیدوارم که هر چه سریع تر بازداشت و تحویل قانون شوند.