معمای قتل هولناك زوج میانسال

معمای قتل هولناك زوج میانسال

قتل هولناك زوج میانسال در مشهد، تیم جنایی را در برابر پرونده‌ای پیچیده قرار داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اهالی خیابان امامت 62 مشهد خود را برای افطار آماده می‌كردند كه متوجه شعله‌های آتش و دود شدند كه از خانه یكی از اهالی زبانه می‌كشید. زوج میانسالی در این خانه زندگی می‌كردند و احتمال گرفتار شدن آنها در میان شعله‌های آتش وجود داشت. موضوع به آتش‌نشانی گزارش شد و آتش‌نشانان بعد از حضور در محل به مهار آتش پرداخته و با جسد زوج میانسال رو‌به‌رو شدند. با بررسی محل مشخص شد آتش‌سوزی عمدی است و این زوج قربانی جنایتی هولناك شده‌اند. ماجرای این جنایت به كاظم میرزایی، بازپرس جنایی مشهد گزارش شد و او همراه تیم جنایی پلیس آگاهی در محل قتل حاضر شدند. تحقیقات اولیه نشان داد، مرد 60 ساله به خاطر كرونا مدتی است خانه‌نشین شده بود و ده سال قبل از همسر اولش جدا شده و با زن
40 ساله‌ای ازدواج كرده بود. پس از تحقیقات مقدماتی اجساد قربانیان به پزشكی قانونی منتقل شد.
بازپرس جنایی مشهد در این باره به جام‌جم گفت: در ابتدا احتمال قتل زن 50 ساله توسط همسرش و خودزنی او بعد از قتل مطرح شد كه با بررسی‌های بیشتر این گزینه رد شد. این زوج با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بودند و قاتل یا قاتلان برای این‌كه ردی از خود باقی نگذارند، آنجا را به آتش كشیدند.
قاضی میرزایی افزود: به نظر می‌رسد انگیزه قتل سرقت نبوده و تحقیقات كارآگاهان پلیس برای رازگشایی از این جنایت آغاز شده است.