انتقام عجیب دختر جوان  از خواستگارش

انتقام عجیب دختر جوان از خواستگارش

  دخترجوان وقتی متوجه شد پسر مورد علاقه‌اش خودروی پراید او را با سندسازی فروخته، دست به انتقامگیری عجیبی زد. او با همدستی خواهرش و مرد غریبه‌ای، پسر جوان را ربود و شکنجه‌داد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مرد جوانی با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که دو زن و یک مرد وی را با تهدید چاقو ربوده و درصدد قتل وی بودند که ناکام‌ مانده‌اند.
 شاکی در جریان تحقیقات قضایی گفت: «به فرودگاه مهرآباد تهران رفته‌بودم که قبل از پرواز، دوست‌دختر سابقم به نام تینا را دیدم. او همراه خواهرش و مرد غریبه‌ای آمده‌بود. آنها به محض دیدنم به من حمله‌کردند و کتکم‌زدند و حتی با چاقو مرا زخمی کردند. بعد مرا ربودند و با انداختن در خودرویی با خودشان بردند. آنها چهار ساعت مرا به گروگان گرفته و شکنجه‌ام دادند. زخمی‌ام کردند و بعد از آن‌که بیهوش شدم به گمان این‌که فوت‌شده‌ام، از خودرو بیرون انداختند. راننده عبوری مرا زخمی و بیهوش در خیابان یافته و با انتقال به بیمارستان نجات یافتم. اکنون از سه متهم پرونده شکایت دارم».
 آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که تینا دو روز پیش در خانه‌ای در تهران شناسایی و بازداشت شد.
او در مواجهه حضوری با شاکی گفت: یک‌سال‌و‌نیم پیش در یک گروه تلگرامی با شاکی آشنا شدم و بعد از مدتی به هم علاقه‌مند شدیم و قصدم ازدواج بود. رابطه‌مان ادامه داشت تا این‌که دو ماه پیش  خودروی پرایدم را به شهروز، شاکی، دادم  تا  خلافی  خودرویم را صفر کند اما بعد از آن ناپدید شد. بعد از یک‌ماه متوجه شدم او با سندسازی خودرویم را به مردی در شمال کشور فروخته ‌است. در جست‌وجوی او بودم تا  این‌که از طریق  یکی از دوستانم متوجه شدم او در فرودگاه است. همراه خواهرم و پسر مورد علاقه‌اش به فرودگاه رفته و شهروز را به زور سوار خودرو کردیم تا پراید را از او بگیریم. وقتی دیدیم بدحال شده، از ترس او را بیرون از ماشین انداخته و فرار کردیم.
 با اعتراف دختر جوان، ماموران دو همدستش  را بازداشت کردند که آنها هم به جرم خود اعتراف کردند.