خاطره بازی

خاطره بازی

رودر رو با جهادی‌ها
از اولین ‌برنامه‌های خرم‌شهر كه حسابی سروصدا كرد برنامه‌ای بود كه به روایت داستان دو بانوی جهادی می‌پرداخت كه در ایام كرونا برای رضای خدا به غسل و كفن فوت‌شدگان ناشی از كووید-19 روی آورده بودند. تقابل رئیس شورای شهر تهران با این دو نفر و انتقاد محسن هاشمی از برخی رفتارهای جهادی حسابی سوژه فضای مجازی شد. رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به یكی از سوالات این برنامه گفته بود حاضر نیست چنین كاری را تجربه كند.
دلتنگی برای اربعین
حضور سخنگوی وزارت بهداشت در قابی غیر از آنچه در نشست‌های خبری هرروزه‌اش می‌‌بینیم، به خودی‌خود می‌تواند سوژه‌ای جذاب باشد. كیانوش جهانپور در حالی به خرم‌شهر آمد كه دلتنگی‌اش برای زیارت كربلا حسابی سروصدا كرد. او ماجرای فوت برادر و پدرش در چند ماه اخیر را نیز روایت كرد. دكتر كیانوش جهانپور در پاسخ به سوالی درباره احتمال ادامه‌دار بودن سفر به عتبات عالیات هم گفت: «بزرگ‌ترین ترسم از كرونا، نرفتن به پیاده‌روی اربعین است.»
یك چالش جنجالی
یكی از مهمانان ویژه خرم‌شهر طلبه‌ای تبریزی بود كه به سبب فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش مورد تفقد رهبر انقلاب قرار گرفت. روایت حجت‌الاسلام محمدعلی صادقیان از چگونگی ورودش به دنیای طلبگی باعث شد تا امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون نیز برای اولین بار ماجرای انصرافش از تحصیل در رشته بازیگری و تلاش برای ورود به حوزه علمیه را رسانه‌ای كند. عذرخواهی امین زندگانی از چالش جنجالی‌ای كه در ایام كرونا راه انداخته بود نیز در فضای مجازی بازخورد زیادی داشت.
سرباز فداكار كردستانی
حضور خیام رحمانی،  سرباز فداكار كردستانی یكی از نقاط عطف برنامه تلویزیونی خرم‌شهر بود. این جوان اهل‌ سنت با پولی كه برای خرید تلفن‌همراه جمع كرده بود، بسته‌های معیشتی برای هم‌روستایی‌های خود خریده بود. این اتفاق اما همه ماجرای زندگی خیام رحمانی نبود. پس از رسانه‌ای شدن كار خیری كه این جوان كرد انجام داد، دولت به او جایزه‌ای داد و خیام هم تصمیم گرفت كماكان از گوشی قدیمی خود استفاده كند و با پول جایزه نیز به كار جهادی بپردازد.
دستمال‌فروش آوازه‌خان
ابراهیم آقایی‌زاده، دستفروش گیلانی از ورشكستگی تا خوانندگی را در كمتر از دو سال طی كرده است. او چندصباحی است كه دستفروشی دوره‌گرد است و برای تبلیغ و به فروش رفتن محصولات خود دست به ابتكاری جالب زده و روی موسیقی‌های پرطرفدار ایرانی، شعرهای جدیدی با مضمون فروش محصول خود گذاشته و آنها را در كوچه‌پس‌كوچه‌های شهر رشت برای جذب مشتری بیشتر می‌خواند! مواجه ابراهیم آقایی‌زاده با غلامرضا صنعتگر و رضا صادقی، دو خواننده خوش‌صدای كشورمان، لحظات جالبی را در برنامه خرم‌شهر رقم زد. 
ضمیمه نوجوانه