تاج افشاگری نکرد، فقط تکذیب کرد

پایان سکوت رئیس سابق فدراسیون فوتبال

تاج افشاگری نکرد، فقط تکذیب کرد



مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال که قول داده بود درباره قرارداد ویلموتس افشاگری کند تا دست مخالفانش رو شود، سکوتش را شکست و حرف‌هایی زد که نگرانی‌ها را دوچندان کرد. او از این گفت که لایحه دفاعی اول فدراسیون در ماجرای ویلموتس رد شده است! این در حالی است که تاج از ابتدا بارها و بارها گفت در این پرونده ایران برنده است و مربی بلژیکی دستش به جایی بند نیست.
تاج در بخشی از حرف‌های خود در گفت‌وگو با بخش خبر شبکه ورزش با انتقاد از ویلموتس گفت: «ایشان گفته ما از او کلاهبرداری کرده‌ایم. ادبیاتش خوب نیست. گفته سه ماه دستمزد برای فسخ را ما در قرارداد گنجانده ایم. اصلا چنین چیزی امکانپذیر نیست.» این حرف‌ها با آخرین مصاحبه تاج کاملا در تناقض بود. او در آخرین گفت‌و‌گوی خود اعلام کرد با ویلموتس کاملا رفیق هستند و حتی در آخرین جلسه‌ای که داشتند همدیگر را ماچ و بوسه کردند و مربی بلژیکی هم او را به «ناهار گرفت!» اما اظهارات تازه تاج نشان داد اتفاقا برخلاف ادعاهای قبلی، کارشان به بحث کشیده بود.
تاج در بخش دیگری از مصاحبه‌اش گفت: «ما موقعی که می‌خواستیم پول ویلموتس را بدهیم، حداقل 15 نامه به بانک مرکزی نوشتیم تا سرانجام یک شرکت پول را به ما داد. می‌دانید که هرکسی فسخ کند باید تمامی پول را بگیرد ولی خوشبختانه ما بند «سه ماه حقوق» را در قرارداد داریم.»
چند روز قبل خبری منتشر شد که مراسم استقبال از ویلموتس 30 میلیون هزینه داشت و حتی فدراسیون برای اجازه بنز شبانه 5/2میلیون تومان می‌داد. تاج اما کلا بنز و اجاره آن را برخلاف عکس‌های موجود تکذیب کرد! «نه بنزی نبوده، یک ماشین عادی بود. این خبرهای بد را می‌گذارند. هنوز هم آن ماشین در کمپ تیم‌ملی است و هزینه‌اش میلیونی نبوده!»
تاج که کلا به شخصه پیگیر شکایت ویلموتس است و کسی را بازی نمی‌دهد، در مصاحبه دیروز منکر این مساله هم شد: «بنده در جریان نیستم ولی متوجه شدم لایحه دفاعی اول رد شده است. وکیل جدید گرفتند و دیگر در جریان نیستم.» حرف‌های پایانی او درباره خواسته 200 هزار دلاری کی‌روش برای سومی در جام ملت‌های امارات بود، البته سومی‌ای که در واقعیت به دست نیامد. تاج گفت: «بله کی‌روش اعتراض داشت چون سال قبل مسابقه سومی برگزار نشد و الان پول را خواسته است. البته اگر سوم می‌شدیم یک میلیون دلار هم گیر ما می‌آمد.»