پلیس جوان و دوستش در برابر اتهام قتل عمد

پلیس جوان و دوستش در برابر اتهام قتل عمد

پرونده پلیس جوان كه با همدستی دوستش، شوهر زن مورد علاقه‌اش را به قتل رسانده بود، برای محاكمه به دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، مامور جوان با دستور زنی كه با او رابطه عاشقانه‌ای داشت همراه دوستش، سراغ شوهر آن زن رفت و شامگاه ۲۹ تیر سال گذشته با 18 ضربه چاقو او را در محله دولت‌خواه در جنوب‌غرب تهران به قتل رسانده و بعد از دستگیری روانه زندان شدند. آنها یك‌سال بعد از این جنایت به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد ساسان غلامی منتقل شدند. میلاد كه مامور پلیس و متهم پرونده بود به بازپرس جنایی گفت: ده سال پلیس بودم و یك‌سا‌‌ل‌ونیم قبل از جنایت یک كانال تلگرامی مربوط به كارهای فرهنگی راه‌اندازی كرده و با زن مقتول آنجا آشنا شدم و مدتی با او ویزیتوری محصولات شركتی را انجام می‌دادم. كم‌كم رابطه عاشقانه‌مان شكل گرفت. او می‌گفت شوهرش معتاد و خلافكار بوده و اذیتش می‌كند و نمی‌تواند طلاق بگیرد و دستور قتل شوهرش را داد، چون مقتول پیك موتوری بود به بهانه تحویل بسته او را سر قرار كشاندیم. من و دوستم گل مصرف كرده، با او درگیرشده و وی را با ضربه‌های چاقو زخمی كردیم تا تنبیه شود، اما فوت شد. جسد را در حوالی كوره پزی متروك انداخته و مدتی فراری بودیم كه دستگیر شدیم.
فرید، دانشجوی كارشناسی رشته روابط‌عمومی و دیگر متهم پرونده نیز گفت: آن شب فقط با دوستم رفتیم كه شوهر آن زن را تنبیه كنیم اما می‌خواست دوستم را بکشد كه دعوای‌مان بالا گرفت و ناخواسته من هم ضربه‌هایی به وی زدم
كه مرگبار بود.
 شیما، همسر مقتول و سومین متهم پرونده نیز اعتراف كرد كه با همسرش اختلاف داشته و موضوع را به این دو مرد كه یكی عشق ممنوعه‌اش بوده گفته و فكر نمی‌كرده مرد مورد علاقه‌اش‌ و دوست او، شوهرش را به قتل برسانند.
 متهمان به زندان بازگشتند و پرونده میلاد، پلیس جوان و همدستش به اتهام مشاركت در قتل عمد و زن مقتول به اتهام معاونت در قتل عمدی با صدور جلب به دادرسی به دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد تا آنها به زودی
محاكمه شوند.