کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 ۳۰ نفر از عناصر کلیدی و سرشبکه دلالان ارزی در پایتخت بازداشت شدند .
 در پی نابسامانی‌های  بازار ارز و به تبع آن بروز نوسانات و افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر، بازداشت  اخلالگران و دلالان ارزی در دستور کار پلیس تهران قرارگرفت. در جریان این عملیات پلیسی 30  نفربازداشت شدند. در بازرسی از مخفیگاه آنها  انواع ارز خارجی به ارزش
8 میلیارد تومان  به همراه  10 دستگاه کارتخوان کشف شد.
 مردی که ۱۵ سال پیش همسر خود را به قتل رسانده بود  با گذشت اولیای دم بخشیده شد .
 مرد اعدامی ۴۸ ساله،سال ۸۴ در یکی از مناطق بخش سنگر رشت در نزاع خانوادگی بر سر مسائل مالی ، همسر ۳۰ ساله خود را با چاقو به قتل رساند.او بعد ازدستگیری و محاکمه به قصاص محکوم شد.  سرانجام با گذشت 15سال از این جنایت،مرد اعدامی توانست رضایت خانواده مقتول را جلب کند.با بخشیده شدن مرد اعدامی او  به‌زودی آزاد می‌شود.
 مردی که به جعل مدارک هویتی افراد اقدام می‌کرد و آن رامیلیونی می‌فروخت،بازداشت شد.
چندی پیش فردی به اداره پلیس آمد و با تحقیق از او معلوم شد شناسنامه‌اش  وقتی رفته المثنی  بگیرد گمشده‌ که پی برده فردی آن راجعل کرده و  از آن استفاده می‌کند.مرد تبعه خارجی که از آن استفاده می‌کرد در میدان آزادی شناسایی و بازداشت شد.  او می‌گفت شناسنامه را در خیابان پیدا کرده وآن را به  مرد جاعلی داده و او در قبال دریافت 10میلیون تومان شناسنامه را به نام وی درست کرده است.  همچنین  مرد جاعل  درخیابان هاشمی در مخفیگاهش بازداشت شد و به جرایمش که فروش مدارک هویتی جعلی بود اعتراف کرد.