اظهارات بازیکنان پرسپولیس بعد از پوکر قهرمانی

اظهارات بازیکنان پرسپولیس بعد از پوکر قهرمانی


سیدجلال حسینی
با سپاهان هم سه سال قهرمان شدم،پس چرا این حرف و حدیث‌های مجازی نبود. به این صحبت ها نباید توجه کرد. آنها که این حرف ها را می زنند به عقب برگردند و ببینید 9 سال سر پرسپولیس چه آمد و بعد خجالت بکشند.بعضی‌ها از داخل پرسپولیس می‌خواستند ضربه بزنند تا تیم قهرمان نشود، ولی هواداران جلوی آنها ایستادند.
احمد نوراللهی
برای ما یک شب به یاد ماندنی بود. خوشحالم دوباره توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. این نتیجه تلاش یک سال و دو ماهی است که بازیکنان کشیدند. تیمی که چهار بار قهرمان ایران شده و فینال آسیا را تجربه کرده، قطعا بازیکنانش پیشنهادهای دارند.امیدوارم همه بمانند به شرطی که مدیریت و باشگاه بتواند مشکلات را حل کند.
سیامک نعمتی
این پیروزی و موفقیت را به همه هواداران تبریک می‌گویم. واقعا قهرمانی خیلی سختی بود که خدا را شکر به آن رسیدیم. امیدوارم بتوانیم این موفقیت ها را در آسیا هم تکرار کرده و دل هواداران را شاد کنیم. به بعضی حرف ها توجه نداریم. شایسته بودیم و قهرمان شدیم.
کمال کامیابی نیا
این جام و این قهرمانی برای هواداران پرسپولیس است. جایشان در جشن خالی بود. قهرمانی حق ما بود و همین که در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ توانستیم آن را مسجل کنیم، یعنی لیاقتش را داشتیم.
یحیی گل محمدی
ما در شهر اولین‌ها(مسجد سلیمان) رکوردشکنی کردیم. توانستیم با یک بازی خوب نفت را برای اولین بار شکست داده و به اولین تیم ایرانی تبدیل شویم که پوکر قهرمانی می‌کند. پرسپولیس با این اتفاق‌ها، خاطرات شیرینی را در مسجد سلیمان ثبت کرد. بچه‌های پرسپولیس برای شادی دل هواداران ایثار کرده و از جان مایه گذاشتند تا بتوانند با قهرمانی جام را به هواداران هدیه بدهند. دوست دارم در این شرایط سخت از بازیکنانم تعریف کنم و به نظر من هرچه در مورد آنها بگویم،کم است.