رفیق‌کشی در جنایت مستانه

رفیق‌کشی در جنایت مستانه

درگیری دو پسر جوان به خاطر سیم كلاچ در پارك بی‌سیم، جنایتی تلخ را رقم زد. قاتل پس از پنج روز زندگی مخفیانه، خود را تسلیم پلیس كرد.


به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، شامگاه بیست و چهارم تیر امسال مرد جوانی از خانه‌شان در یكی از محله‌های تهران بیرون رفت و ساعتی بعد یكی از دوستان وی به خانواده‌اش خبر داد او در بوستان ولیعصر، منطقه بی‌سیم چاقو خورده و كنار شمشادها افتاده است. خانواده‌اش به آنجا رفتند و او را كه از ناحیه قفسه سینه زخمی شده بود، یافتند. پسر مجروح به بیمارستان منتقل شد اما به خاطر شدت خونریزی جان باخت. موضوع این جنایت به عباس بخشوده ، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و با دستور وی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست‌وجوها را آغاز كردند. ماموران برای بررسی ماجرا در محل جنایت حاضر شده و با تحقیق از شاهدان ماجرا متوجه شدند كه مقتول و متهم به قتل فراری از دوستان قدیمی یكدیگر بوده و هردو مست بودند که دعوای مرگباری بین آنها به‌وجود می‌آید.
متهم وقتی همه راه‌ها را به روی خود بسته دید، به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و به قتل اعتراف كرد و گفت: من و مقتول سال‌ها با هم رفیق بودیم و رفت وآمد داشتیم. آن شب در بوستان بودم كه او با موتورش به آنجا آمد. خیلی عصبانی بود.  هر چه گفتم چرا این‌قدر بی‌حوصله‌ای توجهی نكرد. یكدفعه دستم به سیم كلاچ موتورش برخورد كرد و كنده شد. همین باعث عصبانیت  دوستم شد و با هم درگیر شدیم. با شدت درگیری هر دو سمت یكدیگر ضربه‌هایی با چاقو انداختیم كه ضربه چاقوی من به او اصابت كرد. دوستم زخمی شد و كنار شمشادها افتاد. خیلی ترسیده بودم و فراركردم. روز بعد از طریق دوستم متوجه مرگ او شدم. از صبح تا آخر شب در خیابان‌ها سرگردان بودم و بعد از راه پشت‌بام به خانه‌مان ‌می‌رفتم و قبل از طلوع آفتاب دوباره آنجا را ترك می‌كردم و این رویه پنج روز ادامه داشت تا این‌كه از فرار خسته و تسلیم شدم.