چهارشنبه‌های امام رضایی با مخاطبان رادیو جوان

چهارشنبه‌های امام رضایی با مخاطبان رادیو جوان


مقصودی گفت: ویژه‌برنامه «با تو حالم خوبه» با همكاری مركز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی چهارشنبه‌شب‌ها روی آنتن رادیوجوان می‌رود.
علیرضا مقصودی، مدیر شبكه رادیو جوان در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چهارشنبه‌های امام رضایی رادیو جوان گفت: شبكه رادیویی جوان، حال و هوای شب‌های معنوی حرم امام رضا‌(ع) را چهارشنبه‌شب‌ها به صورت زنده از مشهدالرضا(ع) برای مخاطبان رادیو جوان روایت می‌كند، ویژه‌برنامه «با تو حالم خوبه» با همكاری مركز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی چهارشنبه‌شب‌ها از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به صورت زنده از صحن آزادی حرم شریف ثامن الحجج، امام رضا(ع) روی آنتن رادیو جوان می‌رود. وی ادامه داد: از جمله روز‌های وارده برای زیارت حضرت رضا‌(ع) چهارشنبه هر هفته است، چنان‌كه اگر با خلوص نیت و معرفت نسبت به این امام همام همراه باشد، دارای پاداشی منحصر به‌فرد است.
مقصودی عنوان كرد: در روز‌ها و ماه‌های اخیر، برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس كرونا، بسیاری از مردم نمی‌توانند به مشهد مقدس سفر كنند. در این شرایط شبكه رادیویی جوان برآن شد تا هر هفته، چهارشنبه‌ها به این شهر سفر كند تا مخاطبان بتوانند از طریق امواج این ایستگاه رادیویی، امام رضا(ع) را زیارت كنند.
وی افزود: از بخش‌های جذاب و شنیدنی این ارتباط زنده، برنامه «نجات یافتگان» است؛ به‌طوری‌كه با همكاری آستان قدس رضوی، یكی از بیمارانی كه حرم امام رضا‌(ع) شفا یافته‌است درباره داستان بیماری خود و حال و احوالش پس از بهبود، با رادیو جوان گفت‌و‌گو می‌كند. چهارشنبه هرهفته از ساعت ۲۰ تا ۲۱ شب مصادف با شب زیارتی حضرت رضا‌(ع) شنوندگان این ایستگاه رادیویی همزمان می‌توانند از طریق پخش لایو اینستاگرام به نشانی @radiojavan.ir به‌صورت زنده بارگاه امام رضا(ع) را زیارت كنند.