کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث


زلزله‌ای به بزرگی 4/4ریشتر و در عمق 10کیلومتری زمین دیروز قشم را لرزاند.
این زمین لرزه ساعت 15 و 42 دقیقه دوشنبه 6مرداد امسال در 14کیلومتری قشم و 17کیلومتری جزیره لارک رخ داد.دو تیم ارزیاب برای بررسی خسارات مالی و صدمات جانی احتمالی به محل زمین لرزه اعزام شدند. طی بررسی های صورت گرفته توسط تیم های ارزیاب حاضر در محل زلزله معلوم شد این زمین لرزه یک مصدوم داشته که بر اثر ترس ناشی از زلزله دچار مصدومیت شده است. این حادثه کشته‌ای نداشت و خسارتی تاکنون برجای نگذاشته است.
پسر 18 ساله كه در جریان درگیری خیابانی جوانی را كشته بود، بازداشت شد.
ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه شامگاه یكشنبه مرگ مشكوك پسر 22 ساله‌ای به پلیس زابل گزارش شد. تحقیقات میدانی نشان می‌داد كه او در درگیری خیابانی با چند جوان كشته شده است. چهار نفر در این پرونده بازداشت شدند و سرانجام یكی از متهمان كه پسری 18 ساله بود، اعتراف كرد به انگیزه اختلاف قبلی دست به قتل زده است.
پسر 18 ساله به خاطر چشم در چشم‌شدن با راننده پژو در شرق تهران او را با ضربه‌های چاقو از پای درآورد.
شامگاه 5 مرداد امسال خودروی پرایدی كه دو مرد و یك دختر جوان سرنشین آن بودند، در اتوبان رسالت تهران حركت می‌كردند كه به خاطرچشم در چشم‌شدن با سرنشینان خودروی پژو 405 كه كنارشان در حركت بود با آنهادرگیر شدند. این افراد از خودروها پیاده شدند و درگیری فیزیكی با هم پیدا كردند. در ادامه پسر 18 ساله كه راننده پراید بود با چاقو دو ضربه به راننده پژو 405 زد و با زخمی‌كردن وی همراه دو نفری كه با او بودند فراركرد. جوان زخمی به بیمارستان منتقل اما فوت شد. رد متهم فراری در خانه‌ای در شرق تهران به دست آمدو او بازداشت شد. وی در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف كرد: آن شب به خاطر چشم در چشم‌شدن با راننده پژو 405 گمان بردم او و مرد همراهش قصد متلك‌پرانی به دختری كه همراه‌مان بود را دارند كه درگیر شدیم. با چاقو دو ضربه به آن راننده زدم و او راكشتم. در بزرگراه رسالت چاقو را از پنجره بیرون انداختم، همراهانم را به خانه رسانده و بعد به خانه خودمان رفتم كه بازداشت شدم. متهم به بازداشتگاه پلیس آگاهی منتقل شده و تحقیقات از او ادامه دارد.