بخشش پسر برادركش یك هفته بعد از قتل

بخشش پسر برادركش یك هفته بعد از قتل

والدین داغدار، پسرشان را كه به اتهام برادركشی در بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران به سر می‌برد، بخشیدند تا او قصاص نشود و داغ دیگری بر دلشان نماند.



 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، فرشید 29 تیر امسال در جریان دعوای خانوادگی در خانه‌شان در شرق تهران برای نجات جان والدین میانسالش با برادر جوانش درگیر شد و او را با ضربه چاقو كشت.
دیروز والدین میانسال متهم بازداشت شده با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران به بازپرس مصطفی واحدی گفتند كه داغ یك جوان را در دل دارند و نمی‌خواهند پسر دیگرشان هم قصاص شود كه داغ دیگری بر دل آنها بماند و او را بخشیدند.
 زن میانسال اظهار كرد: پسرم كه كشته شد، بیش از 10 سال در كار خرید و فروش مشروب بود. چند بار هم زندانی شد. تلاش كردیم كه او دست از این كارهای خلاف بردارد كه نشد. آن شب به دنبال شناسنامه‌اش بود، اما پیدا نمی‌كرد و به همین خاطر با ما درگیر شد. پسر دیگرم با چاقو قصد داشت او را بترساند تا از خانه بیرون برود كه چاقو به بدن برادرش اصابت كرد و او زخمی شد. پسرم را با اورژانس به بیمارستان بردیم و وانمود كردیم كه او را فرد یا افرادی بیرون از خانه زخمی كرده‌اند و همین باعث مرگ او شده است.
 این در حالی بود كه پدر مقتول هم گفته‌های همسرش را تایید كرد و پسرش را بخشید.