تصویربرداری «جشن سربرون» به 70 درصد رسید

تصویربرداری «جشن سربرون» به 70 درصد رسید


تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی «جشن سربرون» از آخرین وضعیت تولید این مجموعه و احتمال افزایش تعداد قسمت‌ها خبر داد.
حسن نجاریان، تهیه‌كننده «جشن سربرون» در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه تلویزیونی به كارگردانی مجتبی راعی عنوان كرد: خدا را شاكرم كه تا این لحظه بدون مشكل كار را جلو برده‌ایم. حدود یك‌ماه‌ونیم است كه در منطقه امــامــزاده‌داوود(ع)
مشغول كار هستیم و بخش‌های كوهستانی و چادرنشینی را كه بخش‌های سختی به لحاظ رعایت نكات بهداشتی، گرمای هوا و تعداد بالای هنرور و هنرپیشه‌ها است، تصویربرداری می‌كنیم.
وی ادامه داد: بعد از امامزاده‌داوود(ع) قصد داریم ادامه كار را در اطراف شهریار، اخترآباد و دشت‌های آن منطقه تصویربرداری كنیم و بعد از آن برای پخش پایانی كار به شهرك سینمایی غزالی می‌رویم.
به گفته تهیه‌كننده «جشن سربرون»، تاكنون حدود ۷۰ درصد از این سریال تصویربرداری شده ‌است.
نجاریان با اشاره به این‌كه بازی هیچ بازیگری به پایان نرسیده‌است، عنوان‌كرد: حسین محجوب، نادر فلاح، لاله اسكندری و ... از بازیگرانی هستند كه درحال‌حاضر جلوی دوربین «جشن سربرون» ایفای نقش می‌كنند.
وی در پاسخ به این پرسش كه آیا مراحل فنی این سریال همزمان با تصویربرداری پیش می‌رود یا نه، اظهار كرد: مراحل فنی ازجمله تدوین، صداگذاری و موسیقی به ترتیب توسط حسین زندباف، آرش قاسمی و فرید سعادتمند همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.
تهیه‌كننده «جشن سربرون» با بیان این‌كه زمان پخشی برای این مجموعه مشخص نشده‌است، گفت: احتمالا تصویربرداری تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت،
چرا كه بخش‌های سخت كار باقی‌مانده ‌است.
نجاریان در پایان خاطرنشان كرد: «جشن‌سربرون» یك مجموعه ۳۰ قسمتی است اما احتمال دارد در ۴۰ قسمت تولید شود.
در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است: «بهادر»، كدخدای ایل پوسان با كدخدای طایفه همسایه، سرخو، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش كینه‌ها خاموش شده‌است تا این‌كه سرخو با اعتمادبه‌نفس به خواستگاری دختری زیبا و كم‌سن‌و‌سال بهادر جهان‌پسند می‌آید.
حسین محجوب، محمود پاك‌نیت، نادر فلاح، لیلا اوتادی، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش كاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، كریم اكبری‌مباركه، صدرالدین حجازی و ... از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.