معمای مرگ مرموز دختر جوان بعد از تزریق آمپول

معمای مرگ مرموز دختر جوان بعد از تزریق آمپول

پرونده مرگ مشكوك دختر جوان در حالی برای محاكمه به دادگاه ارسال شد كه نامزد او منكر اتهام قتل شده و مدعی است تزریق آمپول باعث مرگ نامزدش شده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات پلیسی در این پرونده از دو سال قبل و با فوت مشكوك دختر جوانی به نام آزیتا آغاز شد. خواهر آزیتا در شكایت خود گفت: خواهرم در مطب پزشكی كار می‌كرد و با وجود این‌كه خواستگار خوبی داشت با پسری به نام مهرداد نامزد كرد كه ما مخالف این ازدواج بودیم. مهرداد با خواهرم بدرفتاری می‌کرد و چند بار متوجه كبودی بدن خواهرم شدم. روز حادثه مهرداد با من تماس گرفت و گفت؛ حال خواهرم خوب نیست. بعد از آن هم متوجه مرگ آزیتا شدیم. مهرداد را مقصر مرگ خواهرم می‌دانم.
این ادعا در حالی مطرح شد كه پزشكی‌قانونی اعلام كرد، آثار ساییدگی روی دست و زانوی آزیتا وجود دارد. همچنین در ادامه گزارش آمده بود، احتمال خفگی دختر جوان وجود دارد.
با این گزارش، مهرداد بازداشت شد. وی منكر قتل نامزدش شد و گفت: من عاشق آزیتا بودم و خانواده‌اش به خاطر این‌كه مخالف ازدواج ما بودند، این شكایت را مطرح كرد‌ه‌اند. روز حادثه در حال تعمیر خانه آزیتا بودم تا در آنجا زندگی مشترك‌مان را آغاز كنیم. پاهای آزیتا درد می‌كرد و از دوستانش در مورد آن پرسید. او از داروخانه آمپولی گرفت و در خانه به خودش تزریق کرد. بعد از آن حالش بد شد و بیهوش روی زمین افتاد. با اورژانس تماس گرفتم اما نتوانستند برای نجات او كاری كنند.
این در حالی است كه بررسی‌های پلیسی نشان داد، مهرداد پیش از این نامزدی داشت كه به خاطر كتك‌های پسر جوان از هم جدا شده بودند.
مهرداد درباره این جدایی هم گفت: من و این دختر با هم اختلاف داشتیم و این باعث جدایی ما شد.
با تكمیل تحقیقات پرونده برای محاكمه به شعبه 17 دادگاه كیفری استان تهران در شهریار ارسال شد كه قضات این شعبه خواستار اعلام نظر قطعی پزشكی‌قانونی شدند. در این جلسه مهرداد منكر قتل شد و عنوان كرد: آثار روی بدن آزیتا می‌تواند به خاطر افتادن او موقع بیهوشی باشد. پزشكان هم اعلام كردند؛ به نظر می‌رسد ضربات واردشده به بدن آزیتا عمدی باشد. به دلیل داروی تزریق‌شده نمی‌توان در مورد علت دقیق مرگ اظهارنظر كرد.
به این ترتیب پرونده دوباره به دادگاه بازگشت تا به اتهام پسر جوان رسیدگی شود.