وجود رجایی  خیر و برکت بود

وجود رجایی خیر و برکت بود

مرتضی طلایی، طی پیامی درگذشت سردبیر فقید جام‌جم را تسلیت گفت.



به گزارش جام‌جم در متن یادبود و تسلیت عضو سابق شورای شهر تهران آمده است:
«سخت و تلخ است در میان شور فرا رسیدن ماه خون و قیام، محرم‌الحرام، داغ عزای یکی از دلسوخته‌ترین عاشقان بارگاه سید و سالار شهیدان را بر دوش دل بکشیم.
سال‌هاست که روح‌ا... رجایی عزیز را می‌شناختم. از دوران حضور در پلیس تهران تا خدمت در مدیریت شهری. جوانی دغدغه‌مند که هیچ برای خود نمی‌خواست.در همیشه حضورش و در کلام و نوشته‌هایش دو اصل همیشه خودنمایی می‌کرد: اول بیان مشکلات مردم و دیگری نقد عملکرد مسؤولان. خط قرمزش هم مردم بود.
هر چند از روح‌ا... نوشتن سخت است، ولی مگر می‌شود نام او در میان باشد و تلاش و ابتکار عملش در خدمت‌رسانی به هم‌میهنان آسیب‌دیده در سیل و زلزله را نگفت؟ یا مگر می‌شود فراموش کرد که چطور بی‌ادعا به زائران اربعین حسینی خدمت می‌کرد؟
حضورش همیشه خیر بود و برکت، پشتوانه بود برای دوستان و همکارانش و با تمام وجود زندگی پربرکتش را وقف مکتب حسینی کرده بود. هر چند کوتاه زیست، ولی پربرکت بود هر نفس روح‌ا... .  
توکلش به خالق هستی بود و ذکر نام حسین‌بن‌علی، آرام‌بخش وجودش! و همین ارادت و عشق شاید سبب شد تا در آستانه محرم‌الحرام و در زمانی سفر کند که امکان برپایی پیاده‌روی اربعین نباشد و چه سعادتی است که عاشورا، چهلمین روز سفر عاشق حسین(ع) باشد. اندوه نبود روح‌ا...رجایی عزیز،جانکاه است و تنها کلام و نوشته‌های روح‌ا‌... است که آرامش می‌دهد وقتی فرزندان عزیز و همسر مکرمه‌اش را به سالار شهیدان، حضرت اباعبدا... الحسین(ع) می‌سپارد.
بی‌شک جای خالی او، چه در خانواده مطبوعات و چه در میان دوستان و همکاران و خانواده محترمش، ضربه‌ای جبران‌ناپذیر است.داغ فراق او دل همه دوستانش را گذاخت، اما فراموش نکنیم که روح‌ا...رجایی، عاشورایی زیست و عاشورایی رفت.به ما آموخت که هر جا دلمان گرفت بگوییم جان،یا حسین(ع).
مرتضی طلایی همچنین روز گذشته با حضور در تحریریه روزنامه جام‌جم، ضایعه درگذشت روح‌ا...رجایی را به همکاران وی و جامعه مطبوعات کشور تسلیت گفت.