سریال «شهید شهریاری» اواخر مرداد کلید می‌خورد

سریال «شهید شهریاری» اواخر مرداد کلید می‌خورد


مصطفی علمی‌فرد، تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» از ادامه پیش‌تولید فصل اول این مجموعه و آغاز تصویربرداری آن از ۲۵ مرداد خبر داد.
مصطفی علمی‌فرد، تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» در گفت‌وگو با صبا با اشاره به این که این سریال همچنان در مرحله پیش‌تولید فصل اول است، بیان کرد: این سریال در سه فصل ۱۰قسمتی به تولید می‌رسد و سه دوره زندگی شهید مجید شهریاری را در دوران کودکی، نوجوانی و جوانی تا روز شهادت ایشان روایت می‌کند. در حال حاضر مشغول پیش‌تولید فصل اول این مجموعه و انتخاب بازیگران هستیم و احتمالا هفته آینده انتخاب بازیگران به جمع بندی نهایی می‌رسد.
وی ادامه داد: اگر خدا بخواهد ۲۵ مرداد کار را کلید می‌زنیم. همچنین باید بگویم از آنجا که فصل اول از یک سال قبل از تولد و دوران کودکی شهید شهریاری را روایت می‌کند تصویربرداری این سریال از زنجان آغاز می‌شود.
تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» با اشاره به این که بخشی از بازیگران زنجان در فصل اول این مجموعه حضور دارند، توضیح داد: فردا ۱۳ مرداد گروه کارگردانی برای انتخاب بازیگران به استان زنجان سفر می‌کنند. همچنین لوکیشن‌هایی که قرار است در استان زنجان مورد استفاده قرار بگیرد، انتخاب شده است.