«هولیا» و «کوسه» پیش می‌روند

علی عطشانی و مرتضی آتش زمزم فیلم‌های خود را پیش می‌برند؛ یکی در تهران و دیگری در ترکیه

«هولیا» و «کوسه» پیش می‌روند



کرونا کار سینماگران را هم با وقفه روبه‌رو کرده، هر چند فیلمنامه‌نویسان به کارشان گوشه خانه ادامه دادند، اما بازیگران و کارگردان‌ها با وقفه‌ای در کار خود روبه‌رو شدند که به مرور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوباره در حال فعال شدن هستند. ایسنا از ادامه فیلمبرداری کمدی فانتزی «هولیا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم در لوکیشن‌های تهران از جمله برج آزادی خبر داده و سینماپرس هم از این‌که به زودی علی عطشانی و تیم بازیگران «کوسه» راهی ترکیه می‌شوند.
در هولیا مریم امیر جلالی، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری و شراره رخام بازی می‌کنند. آنها به تازگی ایفای نقش خود را در این فیلم به پایان رسانده‌اند و امیرجلالی در این کمدی در دو نقش بازی کرده که از لحاظ سنی با یکدیگر متفاوت هستند. پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیر جلالی، بهراد خرازی و (با حضور) محمد فیلی و افشین سنگ‌چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، شیوا طاهری، شراره رخام و هولیا دیکن بازیگر ترکیه‌ای در این فیلم بازی دارند. این ششمین فیلم سینمایی مرتضی آتش زمزم پس از فیلم‌های مرگ سپید، بن‌بست، مالیخولیا، سیمین و نیروانا محسوب می‌شود.
فیلمبرداری فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی سید محمد احمدی هم که ۱۱ مرداد در تهران به پایان رسید، با باز شدن مرزها در ترکیه ادامه پیدا می‌کند. فیلمبرداری کوسه در ترکیه طی چند روز اخیر آغاز شده و مهدی هاشمی، مهران احمدی و مهسا کامیابی مقابل دوربین رفته‌اند.
مهدی هاشمی، مهران احمدی، سیما تیرانداز، بهناز جعفری، ریحانه پارسا، محمدجواد جعفرپور، مهران رجبی، بهراد خرازی، مهسا کامیابی، فرانک حسینی، احمدرضا موسوی، آن ماری سلامه از لبنان و آسیا تاشکین از ترکیه با حضور پژمان جمشیدی بازیگران فیلم کمدی کوسه هستند که بر اساس فیلمنامه‌ای از پیمان عباسی ساخته می‌شود.