پخش فصل سوم «از سرنوشت» احتمالا بعد از ماه صفر

پخش فصل سوم «از سرنوشت» احتمالا بعد از ماه صفر

تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از تحویل طرح فصول جدید این سریال به شبكه دو و احتمال پخش فصل سوم بعد از ماه صفر خبر داد.



اكبر تحویلیان، تهیه‌كننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت فصل سوم این پروژه توضیح داد: مراحل فنی فصل سوم «از سرنوشت»
رو به پایان و تقریبا آماده پخش است.
وی با اشاره به این‌كه تدوین و صداگذاری فصل سوم این مجموعه به پایان رسیده‌است، بیان كرد: ساخت موسیقی چند قسمت پایانی باقی‌مانده‌است كه احتمالا این هفته به پایان می‌رسد و كار را تحویل شبكه دو می‌دهیم.
تهیه‌كننده «از سرنوشت» درباره زمان پخش فصل سوم این مجموعه گفت: طبق آنچه كه شبكه به ما گفته است، احتمالا بعد از پایان ماه محرم و صفر روی آنتن می‌رویم.
تحویلیان درباره ساخت فصول بعدی این مجموعه نیز اظهار كرد: طرح فصل چهارم و پنجم این مجموعه توسط نویسندگان فصل‌های گذشته، آماده شده‌است و به‌زودی تحویل شبكه دوی سیما می‌شود.
به گفته وی، در فصول جدید علاوه‌بر بازیگران اصلی سه فصل گذشته، بازیگران جدید نیز به این پروژه خواهند پیوست.
این تهیه‌كننده تلویزیون در پایان خاطرنشان كرد: ما آمادگی این را داریم كه اواخر امسال فصل چهارم را كلید بزنیم.
فصـــــــــــــــــل اول این مجموعه به كارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم به كارگردانی علیرضا بذرافشان سال ۹۸ روی آنتن شبكه دو
رفتند.
داستان این سریال كه برای شبكه دوی سیما تولید شده‌است از رفاقت هاشم و سهراب، دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از كودكی در این مركز زندگی می‌كنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها كه آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.