بعد از فینال؛ خداحافظ استقلال!

مجیدی به سیم آخر زد، صدای پای قلعه‌نویی و استراماچونی می‌آید

بعد از فینال؛ خداحافظ استقلال!

 فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند، از نخسین روزهای شروع همکاری، به بن‌بست رسیدند. از همان روزها اخبار زیادی درباره اختلافات این دو شنیده می‌شد. باید روزها می‌گذشت تا احمد سعـــادتمنــد به تلویزیون برود و تمام اختلافات را بازگو کند. مدیرعامل استقلال پنجشنبه گذشته برای اولین‌بار فاش کرد رفتار مجیدی با او خوب نبوده است. فرهاد در شروع تعطیلات به صورت مجازی استعفا داد و بیانیه‌ای منتشر کرد. ادعای او این بود که سعادتمند در ایتالیا به دنبال مربی فصل بعد بوده نه مذاکره با استراماچونی برای رد شکایتش. فرهاد همچنین فاش کرد مدیرعامل استقلال به لیست خریدهای فصل بعدش بی‌توجه بوده است. سعادتمند هم در مقام پاسخگویی برآمد و تمام ادعاهای فرهاد را تکذیب کرد.
 فرهاد جواب می‌دهد
مجیدی یک روز بعد از اظهارات مدیرعامل استقلال، بعد از جلسه با وریا غفوری و مجید نامجو‌مطلق تصمیم گرفت در فینال حذفی مقابل تراکتور روی نیمکت استقلال بنشیند. این بازی اما پایان کار او خواهد بود. منابع موثق خبری در باشگاه استقلال فاش کردند فرهاد بعد از بازی فینال به صورت رسمی و با یک مصاحبه تند و آتشین علیه سعادتمند و بعضی از اعضای هیات‌مدیره، با استقلال خداحافظی خواهد کرد. او به نزدیکانش گفته حاضر نیست با مدیرعامل باشگاه کار کند و استقلال یا جای اوست، یا جای سعادتمند.
 استراماچونی یا قلعه‌نویی؟
اما برای همه این سوال پیش می‌آید بعد از رفتن فرهاد چه کسی روی نیمکت استقلال می‌نشیند؟ دو شایعه کاملا جدی در این باره شنیده می‌شود. سعادتمند در سفر به ایتالیا خواهان بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال شده بود. مربی ایتالیایی هم چراغ سبز نشان داد و گفت همه چیز بسته به شرایط دارد. هر چند پاستورلا ایجنت او در اینستاگرام برای یکی از هواداران استقلال نوشت بعید است استراماچونی بازگردد ولی سعادتمند معتقد بود مذاکرات مثبت بوده است. او در بازگشت به تهران با وزیر ورزش این مساله را مطرح کرد که سلطانی‌فر گفت با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد و جنجال‌هایی که راه افتاد، بازگشتش به صلاح نیست. شایعه دوم اما درباره بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال است. این مربی و سعادتمند رابطه بسیار نزدیک و دوستانه‌ای با هم دارند. آنها با یکدیگر در ارتباط هستند و این مساله چندباری باعث دلخوری فرهاد مجیدی شده بود. در حال حاضر امیر بیکار است و چه نیمکتی برایش بهتر از نیمکت استقلال ؟ ظاهرا سعادتمند منتظر است ابتدا تکلیف استراماچونی و استقلال روشن شود. در صورتی که این مربی نیاید، احتمالا  قلعه‌نویی سرمربی بعدی آبی‌ها خواهد بود.