قدردانی مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا از شبكه نسیم

قدردانی مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا از شبكه نسیم

دكتر سعید لك، مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا از مدیر شبكه نسیم بابت تهیه و تولید برنامه مهیج و جذاب «شوتبال» قدردانی كرد.



به گزارش جام‌جم، مدیر پرستاری قرارگاه ستاد ملی مدیریت بیماری كرونا در نامه‌ای خطاب به دكتر احسانی مدیر شبكه نسیم نوشت: برنامه‌هایی نظیر شوتبال با محتوای سرگرم‌كننده، مهیج و جذاب در شرایط كرونایی حال حاضر و با وجود اعمال محدودیت‌ها برای حضور در اجتماعات، مراكز ورزشی و تفریحی و همچنین خانه‌نشینی اجباری هموطنان عزیزمان، توانست تا اندازه‌ای فشارهای روحی و روانی ناشی از بیماری كووید ۱۹ را كاهش داد.
وی با اشاره به تجربه حضور گروه پرستاران در این برنامه، خاطرنشان كرد: شوتبال علاوه‌بر امكان انجام فعالیت ورزشی برای تیم پرستاران، فرصت استفاده از فضای رسانه‌ای در جهت آموزش همگانی و ارائه نكات بهداشتی درخصوص كنترل و مدیریت بیماری كرونا را نیز برای ما فراهم كرد.
وی ضمن تشكر از دكتر احسانی مدیر شبكه نسیم، همچنین از تلاش‌های تهیه‌كنندگان و عوامل این برنامه كه علی‌رغم شرایط سخت كرونایی و با رعایت پروتكل‌های بهداشتی باعث ایجاد روحیه شاد و نشاط در بین مردم شده‌اند، قدردانی كرد.
سری جدید شوتبال با ۲۴ مسابقه فیزیكی و تمركزی طراحی شده كه در این مسابقه در دو بخش مستقل آقایان و خانم‌ها گروه‌ها شامل سرگروه و دو همیار با هم به رقابت می‌پردازند. در برخی از قسمت‌های این فصل، شوتبال میزبان بانوان ورزشكاری است كه دارای نشان ملی و بین‌المللی هستند اما در سطح كشور چندان شناخته شده نیستند یا از سوابق ورزشی در گذشته برخوردارند اما هم‌اكنون در عرصه‌های دیگری نقش‌آفرینی می‌كنند و برای جامعه مؤثرند.