نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

سوارس
لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا برای انتقال به یوونتوس موافقت کرد. به گزارش اسکای اسپورت، قرارداد سوارس یک سال دیگر به پایان می‌رسد، ولی این ستاره از دستمزد فصل آینده‌اش می‌گذرد تا قراردادش را فسخ کند و راهی تورین شود.
با آمدن رونالد کومان به بارسا، سوارس ازجمله اولین بازیکنانی بود که در لیست خروجی مربی هلندی قرار گرفت. تا پیش از این گفته می‌شد تیم هلندی آژاکس و چند تیم از لیگ آمریکا  به‌دنبال جذب این مهاجم اروگوئه‌ای هستند.

هاوارتز
کای هاورتز پس از یک‌فصل درخشان در لوزکوزن، قرار است فصل آینده در تیم چلسی بازی کند. هاورتز که در اردوی تیم ملی آلمان حضور داشت، طبق گزارش منابع آلمانی اردوی مانشافت در اشتوتگارت را ترک کرده و راهی لندن شده است. گفته می‌شود قرارداد این پدیده آلمانی 80 میلیون یورو به‌علاوه 20 میلیون یورو پاداش خواهد بود.

تیاگو
طی چند هفته گذشته و بعد از قهرمانی بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، شایعات زیادی در مورد رفتن تیاگو آلکانترا از این تیم شنیده می‌شد. گفته می‌شد لیورپول و منچستر به دنبال جذب این هافبک اسپانیایی هستند. حالا بیلد گزارش داده تیاگو در تازه‌ترین حرف‌هایش گفته از بودن در بایرن احساس راحتی می‌کند و قصد ترک این تیم را ندارد.