کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

    مردی كه عروس خانواده‌شان را چهار سال قبل كشته بود، بازداشت شد.
 این مرد از سال 95 بعداز آتش زدن خانه عروس خانواده از ماهشهر فراری بود تا اینکه سرانجام در تهران بازداشت و به قتل اعتراف کرد.
    2 مرد كه در جریان قتل مادر باردار شهرستان پلدختر تحت تعقیب پلیس بودند؛ بازداشت شدند.
این دو متهم كه سابقه‌دار بودند در شهرستان پلدختر یك مادر باردار را به قتل رسانده و متواری شده بودند. ماموران در كمتر از 48ساعت رد آن‌دو را در شهرستان سلسله به دست آوردند به این ترتیب آنها بازداشت شدند.
    مردی برای نجات جان فرزندش كه داخل دریاچه مصنوعی رایان نطنز افتاده بود، رفت و خودش غرق شد.  ماموران كلانتری ۱۲ شهرستان نطنز از یك مورد حادثه غرق‌شدگی در دریاچه رایان با‌خبر شدند. تحقیقات نشان می‌داد این خانواده برای تفریح کنار دریاچه رفته بودند که با افتادن فرزند خانواده به آب پدر برای نجات او اقدام کرد که خودش غرق شد.
    نیروهای مرزبانی در جریان درگیری با متجاوزان مرزی در ارتفاعات صعب‌العبور مرزی سردشت، منجر به مرگ سه نفر شدند.
مرزداران هنگ مرزی سردشت با تعدادی متجاوز مرزی كه قصد ورود به كشور را داشتند، در منطقه ممنوعه مرزی برخورد كردند. آنها با رعایت قانون به‌كارگیری سلاح و هشدارهای لازم، اقدام به تیراندازی كردند؛ اما متجاوزگران مرزی به فرارشان ادامه دادند كه در جریان درگیری با ماموران سه‌نفر از آنها هدف شلیك گلوله پلیس قرار گرفتند و فوت شدند.
    مرد جوان به‌دلیل اختلاف خانوادگی خواهر نوجوانش را با شلیك گلوله به قتل رساند.
این پسر 33ساله خواهر 16ساله خود را در یکی از روستاهای سرپل‌ذهاب با شلیک گلوله به قتل رسانده بود که بعد از دستگیری اعتراف کرد به‌خاطر اختلاف خانوادگی دست به قتل زده است.
    دادسرای استان گلستان برای 8 نفر از مقصران پرونده سارینا، دختر خردسال علی‌آبادی كه از 2سال پیش با تزریق داروی اشتباه به كما رفته بود كیفرخواست صادر كرد.
سارینا دختر 8 ساله علی‌آبادی، بیست و پنجم دی سال 96 با شكایت از درد شكم در بیمارستان علی‌آبادكتول بستری شد و بر اثر تزریق اشتباه داروی سولفات منیزیم به جای داروی مترونیدازول دچار افت هوشیاری شد و به كما رفت و هم‌اكنون زندگی نباتی دارد. سرانجام كیفرخواست برای هشت نفر از مقصران حادثه صادر شد و آنها  به‌زودی در دادگاه كیفری استان گلستان محاكمه خواهند شد.
    اعضای بدن زن كوهنورد كه مرگ مغزی شده بود، به دو بیمار زندگی بخشید.
بیان عطاری از بانوان كوهنورد شهرستان بوكان بود كه چند روز پیش هنگام دوچرخه‌سواری در پارك ساحلی بوكان با خودرو تصادف كرد و به‌دلیل شدت صدمات در بیمارستان شهید قلی‌پور بستری شد. او تحت درمان بود كه پزشكان مرگ مغزی وی را تایید كردند. خانواده وی در اقدامی خیرخواهانه قلب و كبد او را به بیماران هدیه كردند.