اول 1.6 میلیون یورو بدهید، بعد مذاکره می‌کنیم!

افشاگری جام‌جم درباره نامه وکیل استراماچونی به سعادتمند

اول 1.6 میلیون یورو بدهید، بعد مذاکره می‌کنیم!

 روز گذشته پاستورلا، مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی، درست در شرایطی که هواداران منتظر اعلام خبر بازگشت این مربی ایتالیایی بودند، در پیامی اینستاگرامی دست به این افشاگری زد: «در حال حاضر ، هیچ اقدامی مشخص برای بازگشت استراماچونی توسط باشگاه استقلال صورت نگرفته است.
هنوز هم دعوای بین استرا و باشگاه نزد فیفا باز است و این در حالی است که استقلال روزهای سختی را در جام باشگاه‌های آسیا در پیش دارد و اوضاع به هیچ‌وجه به نفع تیم و طرفداران بی‌نظیر آن نیست.» این در تناقض با اظهارات احمد سعادتمند، مسوولان استقلال و همینطور خبرنگار معروف ایتالیایی بود که ظرف روزهای گذشته از همکاری احتمالی دو طرف خبر داده بود. ولی ماجرا چیست؟
محتوای نامه وکیل استراماچونی
صبح دیروز صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ کدی داد که کسی به آن توجه نکرد. او گفت بهتر است احمد سعادتمند درباره نامه‌ای حرف بزند که وکیل استراماچونی برای او ارسال کرده بود. درودگر بیش از این توضیح نداد ولی پیگیری‌های روزنامه جام‌جم موضوع را روشن کرد.
قبل از فینال جام‌حذفی و بعد از درخواست احمد سعادتمند از مدیر برنامه استراماچونی برای شروع همکاری تازه، وکیل این مربی نامه‌ای را به باشگاه استقلال ایمیل کرد. در این نامه یک نکته مهم و کلیدی وجود داشت. مازیلی، وکیل استراماچونی ضمن تشکر از پیشنهاد استقلال برای همکاری دوباره، یک شرط اولیه برای شروع مذاکرات تعیین کرد. در این نامه اعلام شده بود باشگاه استقلال باید ابتدا 1.6 میلیون یورو به آندره‌آ استراماچونی پرداخت کند و بعد از ارسال فیش پرداختی، طرفین برای همکاری در فصل جدید، پای میز مذاکره بنشینند.
احمد سعادتمند اما این نامه را از دید رسانه‌ها و همینطور هواداران استقلال پنهان کرد. در این نامه همچنین یک نکته مهم دیگر داشت. وکیل استراماچونی تاکید کرده بود به ازای هر روز دیر کرد، طبق مفاد قرار‌داد، باشگاه استقلال باید 10‌هزار دلار جریمه پرداخت کند! او تاکید کرده بود با احتساب این جرایم، رقم به 1.6 میلیون رسیده است وگرنه رقم اصلی 1.3 میلیون یورو بوده است. مازیلی تلویحا به مدیریت استقلال این پیام را داده بود که هر روز دیرکرد در پرداخت دستمزد این مربی مساوی با افزایش رقم دستمزد اوست.




حمله هواداران استراماچونی به برنامه‌های غیر فوتبالی!
هواداران استقلال این روزها به دنبال بازگشت استراماچونی به این تیم هستند. هواداران استقلال و آنهایی که خواستار بازگشت استراماچونی هستند خودشان را از فضای ورزشی جدا کرده و به برنامه‌های اجتماعی، پزشکی و اقتصادی صداوسیما پیامک می‌زنند که«استراماچونی را برگردانید.» دیروز  و در برنامه طبیب در حالی که بحث درباره مسائل پزشکی داغ بود مجری برنامه پیامک چند استقلالی را خواند و خطاب به مهمان برنامه گفت:«خب،هواداران استقلال هم از این تریبون استفاده کرده و نوشته‌اند که #استراماچونی را برگردانید!