حق با شماست

حق با شماست

# الوند _ فراموشی
باباخانی از همدان:
 مسؤولان آن‌طور كه باید به مشكلات كوه الوند رسیدگی نمی‌كنند و بیشتر به فكر توسعه گردشگری هستند در حالی كه اگر توسعه پایدار نباشد محیط‌زیست به‌شدت آسیب می‌بیند.

# تهران _ پاركینگ
خسروی از تهران:
یكی از مشكلات شهروندان در تهران كمبود جای پارك است،‌ مسؤولان نه فقط حمل‌ونقل عمومی را توسعه نمی‌دهند، بلكه به فكر ایجاد پاركینگ هم نیستند.

#میرداماد _ سرعت _‌گیر
عباسی از تهران:
تردد ایمن شهروندان در خیابان میرداماد مقابل مسجد الغدیر نیاز به سرعت‌گیر دارد، زیرا خودروها با سرعت زیاد از این محدوده عبور می‌كنند. لطفا شهرداری منطقه به این مهم رسیدگی كند.

#بازار _ كنترل
طالقانی از دزفول:
 افزایش قیمت‌ها و كاهش قدرت خرید مردم شرایط ناگواری ایجاد كرده است، به نظر می‌رسد مسؤولان آن‌طور كه باید برای كمك به مردم و رفع مشكلات تلاش نمی‌كنند.

#جوی _ آب _ زباله
یك شهروند از تهران:
 با این كه بیماری كرونا باید بهانه‌ای برای رعایت بیشتر موازین بهداشتی باشد، ولی برخی شهروندان همچنان زباله‌های خود را در جوی‌های آب رها می‌كنند كه برخی پاكبان‌های شهر نیز به این مساله دامن زده و پس از جارو كردن معابر، زباله‌ها را در جوی‌های آب می‌ریزند. از شهرداری تهران تقاضای رسیدگی دارم.

#كتاب _ دانش _‌آموز
سادات از قم:
با وجود شروع سال تحصیلی و این كه از مدت‌ها قبل بازگشایی زودهنگام مدارس پیش‌بینی شده بود، اما هنوز بسیاری از دانش‌آموزان كتاب ندارند. این موضوع باعث شده تا دانش‌آموزان رغبتی به حضور در مدرسه نداشته و آن را بی‌فایده بدانند.

#زندان _ جاده
یك زندانی:
زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ با مشكلات متعددی دست و پنجه نرم می‌كنند. از مسؤولان تقاضای رسیدگی دارم. یكی از مهم‌ترین مشكلات، نبود خط اتوبوسرانی شركت واحد در مسیر متروی كهریزك تا ندامتگاه و برعكس است كه مشكلات زیادی را برای مددجویان و خانواده‌ها ایجاد كرده است.