کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث


رئیس مركز فوریت‌های پزشكی استان قزوین از مرگ یك جوان ۲۶ ساله بر اثر سقوط در چاه خبر داد. سلطانی در تشریح حادثه گفت: ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه جوان ۲۶ ساله‌ هنگام كار در گاراژی در میدان تهران قدیم، به درون چاه سقوط كرد.
نیرو‌های آتش‌نشانی این فرد را از چاه خارج كردند و عملیات احیا بر روی او انجام شد، اما موفقیت‌آمیز نبود. این فرد برای لایروبی چاه گاراژ رفته بود كه به علت استفاده نامناسب از تجهیزات حفاظت فردی واژگون می‌شود و در داخل چاه سقوط می‌كند.
 مرد 37 ساله كه قصد عبور از عرض ریل قطار مترو بین ایستگاه‌های گرمدره و اتمسفر را داشت، در اثر بی‌احتیاطی با قطار برخورد كرده و جان باخت. روز سه‌شنبه در پی اعلام مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار مترو با فردی در دكل ۱۰۴۸ ایستگاه‌های بین گرمدره و اتمسفر، بلافاصله ماموران كلانتری ۳۴ گرمدره به محل مورد نظر اعزام شدند. با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد كه فردی ۳۷ ساله قصد عبور از عرض ریل قطار مترو بین ایستگاه‌های گرمدره و اتمسفر را داشته در اثر بی‌احتیاطی با قطار برخورد كرده و به علت شدت ضربه وارده در دم جان خود را از دست داده است.
 زوج جوانی كه خردادماه امسال در شهرستان چابهار اقدام به قتل پیرمردی ۶۷ ساله كرده و با سرقت كارت‌های بانكی و خودروی او متواری شده بودند، در شهرستان زاهدان دستگیر شدند. با تلاش شبانه‌روزی كارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان مخفیگاه زوج جوان در شهرستان زاهدان شناسایی و متهمان پس از صد روز فرار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. این زوج قاتل انگیزه خود را از قتل این پیرمرد، اختلافات مالی بیان كرده‌اند.