آخرین راوی

پرویز پرستویی راوی اجرای پایانی «علمدار» شد

آخرین راوی



این روزها «علمدار» در حال اجراست. نمایش موسیقی‌ای كه خیلی‌ها دنبالش می‌كنند و شریك حال خوش هنرمندانی می‌شوند كه روی صحنه با زبان موسیقی و كلمات از كربلا و رشادت‌های امام‌حسین(ع) و یارانش می‌گویند. هنرمندان زیادی هم تاكنون در این اتفاق نیك شركت كرده‌اند و این حضور را برای خودشان افتخار دانسته‌اند. داریوش ارجمند، حسین پاكدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی‌فر ازجمله این چهره‌های آشنا هستند كه با حضور افتخاری‌شان به‌عنوان چهره‌های شناخته‌شده هنر سینما و تئاتر تلاش كرده‌اند در یك اتفاق باكیفیت از ارزش‌های عاشورا بگویند و توجه مردم را بیشتر به سمت «علمدار» جلب كنند.
این رویداد سه‌شنبه‌شب و در آخرین اجرای خود یك راوی شناخته‌شده دیگر خواهد داشت. پرویز پرستویی كه تهیه‌كنندگی این اثر را هم بر عهده داشت، قصد دارد به‌عنوان راوی آخرین شب در رثای حضرت عباس(ع) بگوید و راوی مظلومیت و رشادت توامان قمر بنی‌هاشم باشد. او  هم روایتگر افتخاری آخرین شب اجرای موسیقی نمایش علمدار در سوگ و رثای سردار آب و ادب حضرت عباس(ع) و با اهداف خیرخواهانه است. آن‌طور كه روابط‌عمومی این نمایش اعلام كرده، صدها هزار نفر هر شب با هدف خیرخواهانه پخش اینترنتی علمدار را می‌بینند.
علمدار به كارگردانی حسین پارسایی، ساخته و پرداخته آهنگساز خلاق و خوش‌آتیه موسیقی كشور پوریا خادم با همراهی اركستر سمفونیك تهران و گروه آوازی به رهبری بردیا كیارس و خوانندگی پوریا اخواص بوده و از طریق اپلیكیشن روبیكا امكان دیدن این اثر هنری فراهم است.
موسیقی نمایش علمدار تاكنون شاهد حضور و همكاری افتخاری دیگر هنرمندان همچون داریوش ارجمند، حسین پاكدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی‌فر بوده است.
این نمایش موسیقی با مشاركت بنیاد فرهنگی و هنری رودكی و موسسه خادمین علی‌بن‌ابیطالب(ع) با اهداف خیرخواهانه تا ششم مهرماه با تماشاگران محدود و با رعایت پروتكل‌های بهداشتی و به صورت آنلاین ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می‌شود و كلیه درآمدهای این برنامه صرف امور خیریه در مناطق محروم كشور به‌ویژه سیستان و بلوچستان می‌شود.