دایناسور از آرسنال به سویا رفت

دایناسور از آرسنال به سویا رفت

در كنار تمام نقل وانتقالاتی كه در مورد بازیكنان بین باشگاههای اروپایی اتفاق افتاد، بدون شك جال بترین خبر در این زمینه مربوط به انتقالی بود كه بین آرسنال و سویا انجام شد. مدیران آرسنال روز دوشنبه اعلام كردند به دلیل كم كردن هزینه های باشگاه، دیگر نیازی به عروسك معروف شان ندارند و او را اخراج كردند.
این عروسك با نام Gunnersaurus  تركیبی از دو كلمه دایناسور وGunners به معنی توپچی ها كه لقب آرسنال است. 27 سال است كه در باز یهای خانگی این تیم حضور دارد. عروس كگردان فردی به اسم جری كوی است كه در این مدت در كنار آرسنال بوده و حتی به دلیل بودن در لباس این عروسك، مراسم عروسی برادرش را نیز از دست داد. اعلام این خبر با موجی از واكنشهای منفی از سوی هواداران این تیم ر وب هرو شد. آنها به این مساله انتقاد داشتند كه وقتی بازیكنانی همچون مسوت اوزیل هفته ای حدود 300 هزار پوند دستمزد می گیرند، چرا این عروسك وفادار باید اخراج شود.
در بحبوحه این خبرها، توئیتر سویا در حساب رسمی اش عكسی از این دایناسور با لباس سویا را منتشر كرد و گفت آن را استخدام كرده است. در این میان، كمپینی بین طرفداران آرسنال برای نگه داشتن این عروسك راه افتاده و تاكنون حدود 9 هزار پوند جمع شده است.