اكران محدود «جنایت بی‌دقت»

اكران محدود «جنایت بی‌دقت»

مدیر شركت پخش «نمایش گستران» از اكران محدود جنایت بی‌دقت در شهرستان‌ها در صورت ادامه تعطیلی سینماها در تهران خبر داد.



امیرحسین حیدری، مدیر شركت پخش نمایش گستران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اكران فیلم سینمایی جنایت بی‌دقت گفت: در تلاش هستیم بعد از دریافت پروانه، نمایش جنایت بی‌دقت به كارگردانی شهرام مكری را در اولین فرصت در سینماها اكران كنیم.
او با تاكید بر این‌كه درخواست پروانه نمایش از طرف تهیه‌كننده این فیلم داده شده است، توضیح داد: مقدمات اكران جنایت بی‌دقت در حال انجام است و فكر می‌كنم این فیلم در اكران عمومی موفق باشد. البته فرض بر این‌كه شرایط كشور به ثبات رسیده باشد و اتفاقات دیگری درباره شیوع ویروس كرونا رخ ندهد.
مدیر شركت پخش نمایش گستران با اشاره به تعطیلی سینماها در تهران، بیان كرد: گویا به غیر از سینماها و باغ‌وحش‌ها همه‌جا باز است، البته سینماها در شهرستان‌ها هنوز تعطیل نشده است.
او تاكید كرد: اگر سینماها در تهران همچنان تعطیل باشد، حتما این فیلم را در شهرستان‌ها به صورت محدود اكران می‌كنیم تا فیلم این شانس را داشته باشد در لیست گزینه‌های نماینده ایران در اسكار قرار بگیرد.
این مدیر پخش در پاسخ به این‌كه آیا احتمال اكران آنلاین فیلم در صورت استمرار تعطیلی سینماها وجود دارد هم توضیح داد: با توجه به این‌كه جنایت بی‌دقت قرار است همچنان در جشنواره‌های بین‌المللی نمایش داده شود، پخش‌كننده بین‌المللی فیلم اجازه اكران آنلاین را به ما نداده است.
حیدری گفت: این فیلم در ادامه كارهای شهرام مكری است، البته تفاوت‌هایی نسبت به آثار قبلی دارد و مانند كارهای قبلی این كارگردان تجربی نیست و در این فیلم نگاهی به مخاطب عام نیز داشته است.
او درباره ظرفیت فیلم برای نمایندگی سینمای ایران در مراسم اسكار امسال هم توضیح داد: معتقدم این فیلم می‌تواند گزینه مناسبی برای اسكار باشد، با توجه به سابقه این كارگردان و موفقیتی كه در جشنواره فیلم ونیز داشته و همچنین جشنواره‌های بین‌المللی كه پیش رو خواهد داشت، می‌تواند جزو شانس‌های خوب برای حضور در اسكار باشد.