کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 دومین فردی كه در حادثه آتش سوزی در اردوگاه شهید باهنر تهران  دچار سوختگی شده بود، با گذشت ده روز در بیمارستان تسلیم مرگ شد. بعدازظهر هفدهم مهر امسال، این آتش‌سوزی در یك مركز پذیرایی و اقامتی در خیابان باهنر، خیابان فیضیه در حوالی تجریش پایتخت رخ داد.  آتش‌نشان‌ها با حضور در محل، بعد از 80 دقیقه عملیات شعله‌های آتش را خاموش كردند. این در حالی بود كه پسر 25 ساله مبتلا به اوتیسم در این حادثه فوت شد و پسر
19 ساله دیگری هم دچار سوختگی شد و به بیمارستان انتقال یافت كه بعد از گذشت ده روز به دلیل شدت سوختگی جان باخت.
 زن و شوهر جوان به علت گازگرفتگی در خانه‌شان در محله حكیمیه فوت شدند. ساعت 8 و 58 دقیقه روز یكشنبه گازگرفتگی در محله حكیمیه تهران به آتش‌نشانی گزارش شد. امدادگران با حضور در محل، زمانی كه  وارد خانه ویلایی  قدیمی شدند،  زن و شوهر جوان را در حالی یافتند كه هردو فوت شده بودند. وجود آبگرمكن روشن و بدون دودكش، حكایت از آن داشت كه گاز منو اكسید منتشرشده از آبگرمکن باعث مرگ آنها شده است.
 چهار كارگر بر اثر قرارگیری در معرض گاز ناشی از فاضلاب شركت پودر ماهی فوت شدند. این افراد پس از تعطیلات دو روزه، برای آغاز كار و شست‌وشوی دیگ وارد آن شده بودند كه دچار گاز گرفتگی شدند. گازی كه باعث مرگ آنها شده از ماهی‌های باقیمانده در ته دیگ بوده است.
 آمبولانس اورژانس هنگام انتقال بیمار در محور شاهرود به آزادشهر واژگون و دو كشته برجای گذاشت. ساعت 9 و 45 دقیقه دیروز آمبولانس پایگاه اورژانس شهری كلاته‌خیج كه در حال انتقال بیمار ۸۲ ساله بود، در كیلومتر ۳۲ محور شاهرود به آزادشهر واژگون شد. در این تصادف بیمار فوت شد و دو نیروی امدادی اورژانس مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. باتوجه به تلاش پزشكان متین بحری، كارشناس ۲۷ ساله فوریت پزشكی در بیمارستان فوت شد و تعداد كشته‌شدگان حادثه به دو نفر رسید.