محاكمه مستاجر به اتهام قتل 3 عضو خانواده صاحبخانه

محاكمه مستاجر به اتهام قتل 3 عضو خانواده صاحبخانه

مرد مستاجر كه در جنایتی هولناك سه عضو خانواده صاحبخانه‌اش را به قتل رسانده بود، به‌زودی در دادگاه كیفری قزوین محاكمه می‌شود.



به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 20 خرداد سال 92 با كشف جسد پسری نوجوان در انتهای بزرگراه همت آغاز شد. پسر 17 ساله به نام یاشار بر اثر خفگی جان باخته بود. در ادامه جسد پدر این نوجوان در حوالی روستای زیاران پیدا شد. مادر خانواده هم ناپدید شده بود كه جسد او نیز در خودروی ال 90 خانواده پیدا شد.
با گذشت شش سال از این جنایت، ماموران رد مستاجر این خانواده به نام مجتبی را در پرونده به دست آوردند و او سال گذشته دستگیر شد و به قتل‌ها اعتراف كرد و گفت: 19 خرداد سال 92 یاشار به مقابل خانه‌ام آمد و درباره افزایش اجاره صحبت كرد و با هم بحث كردیم. به توافق نرسیدیم و او گفت باید خانه را تخلیه كنم. عصبانی شده و گلویش را فشار دادم كه خفه شد و روی زمین افتاد. دست و پایش را بستم و جسدش را در صندوق عقب خودرو گذاشتم. بعد با پدر یاشار تماس گرفتم و او را به سمت آبیك بردم و ماجرای قتل پسرش را برایش تعریف كردم. او با سنگ قصد ضربه زدن به من را داشت كه با شلیك گلوله او را كشتم. بعد هم با مادر خانواده تماس گرفتم و او را داخل خودرویش كشتم و با الكل ماشین را آتش زدم، اما زود آتش خاموش شد. بعد به خانه برگشتم و جسد یاشار را به انتهای بزرگراه همت برده و آنجا رها كردم.
با تكمیل تحقیقات در دادسرای قزوین برای متهم كیفرخواست صادر و پرونده برای محاكمه به دادگاه كیفری یك استان قزوین ارسال شد.