جدال گلزار و محمدزاده با کرونا

این 2 بازیگر به کووید- 19 مبتلا شدند و در حال مبارزه با آن هستند

جدال گلزار و محمدزاده با کرونا



یکشنبه‌شب بود که محمدرضا گلزار از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد و این اتفاق را در صفحه شخصی‌اش رسما اعلام کرد. او نوشت به کووید- 19 مبتلا شده و در بیمارستان بستری است. ظهر روز گذشته هم نوید محمدزاده اعلام کرد او هم نتوانسته از دست این ویروس منحوس فرار کند و درگیر آن شده است.
محمدزاده بازیگری که قرار است به‌زودی سریال «قورباغه» با بازی او و به کارگردانی هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، حالا درگیر کرونا شده و در صفحه اینستاگرام خود با انتشار پستی کوتاه در این‌باره اطلاع‌رسانی کرد و نوشت: «کرونا ببین من خیلی روزهای سختی گذروندم این دو هفته‌ام روش.»
 آخرین حضور نوید محمدزاده در عرصه تصویر مربوط به سریال «قورباغه» می‌شود که قرار است آذرماه در شبکه نمایش خانگی و در بستر وی او دی‌ها توزیع شود. محمدزاده در حالی به کرونا مبتلا شده است که پس از یک‌سال دوری از سینما، از ابتداي امسال با حضور در سه پروژه سینمایی مهم، سال پرکاری را آغاز کرده بود؛ «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی، «شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند و «نگهبان شب» به کارگردانی رضا میرکریمی پروژه‌هایی هستند که محمدزاده به‌عنوان بازیگر اصلی به آنها پیوسته است.
پیشتر هم بسیاری از هنرمندان به کرونا مبتلا شده‌اند و در زمان ابتلا یا پس از بهبود از مردم خواسته‌اند با دقت بیشتری پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، چون از نزدیک با آن روبه‌رو شده‌اند با این‌که کرونا شوخی ندارد و می‌تواند دردسرهای زیادی برای فرد مبتلا ایجاد کند، همان‌طور که برای همه مردم جهان ایجاد کرده است. یکی از این افراد بهاره رهنما بود که درباره تجربه ابتلایش نکات جالبی را هم بیان کرد. او گفت: «این بیماری به‌هر حال اکثر ما را درگیر خواهد کرد و بهتر است این روزها سعی کنیم ایمنی بدن‌مان را بالا ببریم و به جای ایجاد ترس در یکدیگر و انتقال اخبار منفی که خود ایجاد استرس می‌کند، آگاهی‌رسانی کنیم. لااقل به خاطر سالمندان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، حتما از ماسک استفاده کنیم. این بیماری جدا از خطر، هزینه هم دارد. به خاطر آنهایی که هزینه زندگی، همین‌گونه هم برایشان سخت است، رعایت کنیم! و اگر کرونا گرفتیم و خوب شدیم، برای خرید و آشپزی به کمک آنهایی که در خانه بستری هستند، برویم، چون این بیماری در هفته اول به‌شدت توان روحی و جسمی را کم می‌کند.»