«خون شد» بی«خون شد»

«خون شد» بی«خون شد»


امیرحسین حیدری، مدیر شرکت پخش نمایش‌گستران چند روز پیش از اکران فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی در آبان خبر داده بود اما حالا محمدصادق رنجکشان، سرمایه‌گذار این فیلم سینمایی از مخالفت با این تصمیم می‌گوید. این تهیه‌کننده به مهر می‌گوید: قرار نیست «خون شد» را اکران کنیم. هیچ فیلم دیگری را هم اکران نمی‌کنم تا احوال به‌گونه‌ای شود که مردم خواهان سینما رفتن شوند.
رنجکشان درباره خبر منتشر شده درباره اکران «خون شد» در آبان عنوان کرد: ما دین خود را به سینما با اکران دو فیلم ادا کرده‌ایم و برنامه‌ای برای اکران فیلم «خون شد» نداریم.
از ابتدای امسال دو فیلم «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت و «بی‌حسی موضعی» ساخته حسین مهکام با سرمایه‌گذاری محمدصادق رنجکشان روانه پرده سینماها شدند که با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر سینماها، فروش قابل‌توجهی نداشتند. همین اتفاق رنجکشان را بر آن داشته تا با اکران فیلم دیگری که تهیه‌کننده‌اش است، مخالفت کرده و ترجیح دهد سرمایه‌اش زمانی وارد چرخه اکران شود که بتواند لااقل سودی نسبی برایش به ارمغان بیاورد. تا‌کنون کیمیایی اظهار‌نظری درباره این کشمکش‌ها نداشته اما به احتمال زیاد نظر رنجکشان فصل‌الخطاب این بحث خواهد بود.