حق با شماست

حق با شماست

#قیمت-برنج
شیبانی از تهران:
قیمت برنج ایرانی به‌شدت افزایش داشته و خرید این کالا را برای اقشار ضعیف غیرممکن کرده است. با وجود تولید فراوان در کشور و البته واردات برنج خارجی، چرا برنج ایرانی باید با این شیب تند گران شود؟

#تورم-میوه
شهروندی از تهران:
 اختلاف قیمت بین میدان میوه‌وتره‌بار مرکزی شهر تهران تا خرده‌فروشان بسیار زیاد است و گاهی شاهد افزایش قیمت تا 40 درصد در مغازه‌های خرده‌فروش هستیم.

#مشاوره-قوه‌-قضاییه
مشیری از تهران:
 کارشناسان قوه قضاییه پاسخگوی تلفنی شهروندان نیستند و وقتی هم پاسخ می‌دهند به علت زمان کم، مشاوره نیمه‌کاره می‌ماند. لطفا رسیدگی شود.

#راهنمایی-رانندگی
طاهری از تهران:
 از پلیس راهنمایی‌ورانندگی به خاطر حضور مداوم در ورودی‌های اتوبان‌های پرتردد تهران، مانند اتوبان همت و جریمه راکبان موتورسیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی کمال تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم قوانین بهتری برای استفاده از کلاه ایمنی وضع شود.

#پل-شهدا
بشارت از تهران:
علت برداشتن پل عابرپیاده میدان شهدا چیست؟ با حذف این پل، عابران از عرض خیابان عبور می‌کنند و باعث ترافیک و کندی حرکت خودروها می‌شوند.

# خیابان-‌سعدی
سلطانی از تهران:
در خیابان مصباح حدفاصل ظهیرالاسلام تا خیایان سعدی به علت توقف بیش از اندازه خودروها، ترافیک شدید و کندی حرکت را ایجاد می‌کند. لطفا رسیدگی شود.

#محدودیت-تردد
جعفری از تهران:
 با وجود اعلام ستاد مبارزه با کرونا و راهداری، تعدادی از جاده‌ها مانند جاده‌های منتهی به شمال کشور در ایام تعطیلات بسته شدند، ولی واقعیت خلاف این ادعا را ثابت کرده و حتی یک پلیس راهور نیز در جاده‌ها حضور نداشته و تردد به‌راحتی امکان‌پذیر بوده است.

#بلوار-میرداماد
ریاضی از تهران:
 در حاشیه بلوار میرداماد،  خودروها پارک می‌کنند و این اتفاق باعث ترافیک در این بلوار می‌شود.