توئیت فوتبالی

توئیت فوتبالی

 نعمتی کرونا ندارد
سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس که مشکوک به کرونا بود، دیروز جواب آزمایش دوم خود را گرفت و اعلام کرد جواب آزمایشش منفی بوده است. او از امروز دوباره در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود.

 پادوانی منتظر مطالبات
لئاندرو پادوانی، بازیکن سابق استقلال: فیفا باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت مطالبات من کرده و هر زمان این موضوع را پیگیری می‌کنم فیفا مدعی است که باشگاه باید مطالبات من را پرداخت کند و استقلال به زودی مجازات خواهد شد.

 ادامه پیگیری پرونده آل کثیر
امیر ساعد وکیل پرسپولیس: با وجود تایید محرومیت آل‌کثیر، طبق صحبتی که با مسوولان باشگاه پرسپولیس داشتیم، مصمم هستیم این پرونده را رها نکرده و آن را پیگیری کنیم. اگر کمیته استیناف AFC هم مانند کمیته انضباطی بدون توجه به واقعیات اجتماعی کشورمان، انگیزه‌ها و حسن‌نیت آل‌کثیر چشم بسته رای بدهد، دور از عدالت در فوتبال است.

 کرونا در اردوی تیم ملی کشتی
تست کرونای غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به همراه مهدی تقوی و عباس حاج کناری دیگر اعضای کادر فنی کشتی آزاد مثبت شد و به همین دلیل نتوانستند نظاره گر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد باشند. محمدی در این باره گفت: حدود ۵ ، ۶ روز پیش علائم داشتم و حالم بد شد، تست دادم منفی بود اما علائم کرونا را داشتم. به همین خاطر اسکن ریه دادم که متاسفانه نشان داد مقداری از ریه‌ام درگیر ویروس کرونا شده است. بنا به گفته محمدی، او و دیگر مربیان تیم ملی در بیرون اردو مبتلا به این بیماری شدند.