رونمـــایی از استقلال فکـــری

آبی‌ها امیدوار به باز شدن پنجره نقل و انتقالات در چند ساعت مانده به لیگ بیستم

رونمـــایی از استقلال فکـــری

لیگ بیستم برتر فوتبال ایران امروز در حالی برای استقلال و طرفداران این تیم شروع می‌شود که تا آخرین لحظات پیش از بازی اول‌شان منتظر شنیدن یک خبر خوش از سوی فیفا هستند. پنجره نقل‌و‌انتقالاتی استقلال از چند ماه پیش و به دلیل مطالبات وینفرد شفر بسته شده بود، اما هفته گذشته تمام بدهی‌های مربی آلمانی پرداخت شد و حالا مسوولان این تیم تلاش می‌کنند تا پیش از بازی مقابل مس رفسنجان پنجره خود را باز کنند تا بتوانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند.
امیدواری مدیران استقلال برای باز شدن پنجره تا عصر امروز باعث شده تا بازیکنان جدید این تیم به اردوی قبل از مسابقه با مس رفسنجان بروند.  رشید مظاهری، حسین مرادمند، محمد نادری، متین کریم‌زاده، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور و احمد موسوی 7 بازیکن جدید استقلال هستند که در اردوی قبل از بازی با مس رفسنجان حضور یافتند و منتظرند تا پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باز شود و بتوانند برای دقایقی هم که شده در ترکیب تیم‌شان قرار بگیرند.
همچون چند سال اخیر، استقلال فصل را با یک مربی جدید شروع می‌کند. بعد از دو فصلی که وینفرد شفر و استراماچونی فصل را روی نیمکت استقلال شروع کردند، حالا آبی‌های پایتخت با محمود فکری لیگ را استارت زده‌اند. کاپیتان سال‌های نه چندان دور استقلال که فصل قبل عملکرد موفقی روی نیمکت نساجی داشت، امیدوار است با بازیکنان جدید و همچنین حفظ بازیکنان شاخص فصل قبل، مسیر متفاوتی را در لیگ بیستم طی کند.
در طرف مقابل، مس رفسنجانی بازی می‌کند که بعد از حدود یک دهه بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور برگشته است. محمد ربیعی که طی سال‌های اخیر تجربیات خوبی در لیگ یک به دست آورده، امیدوار است با تغییراتی که در فصل نقل‌و‌انتقالات در این تیم ایجاد کرده، شرایط خوبی برای نماینده استان کرمان رقم بزند. مس در فصل نقل‌و‌انتقالات،  به کلی تیم خود را تغییر داد. پنج بازیکن فصل قبل در تیم ماندند و حدود ۲۰ بازیکن جدید خریداری شدند. نتایج این تیم در بازی‌های پیش فصل با سه پیروزی که مقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان، صنعت‌نفت و پرسپولیس به دست آمد، هواداران کرمانی را امیدوار کرده تا تیم‌شان پدیده لیگ بیستم باشد.