به‌دلیل اظهارات نسنجیده مهمان شبکه 4  از مخاطبان رسانه‌ملی و ریاست‌جمهوری عذرخواهی می‌کنم

رئیس رسانه‌ملی در نشست‌هفتگی با معاون و مدیران سیما:

به‌دلیل اظهارات نسنجیده مهمان شبکه 4 از مخاطبان رسانه‌ملی و ریاست‌جمهوری عذرخواهی می‌کنم

رئیس رسانه‌ملی با اشاره به 22بهمن امسال که به دلیل محدودیت‌های کرونایی متفاوت برگزار می‌شود، گفت: باید با تلاشی ویژه، خلاقانه و هنرمندانه سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی را در سال 99 همچون رمضان، محرم و فاطمیه در ایام کرونا به گونه‌ای برگزار کنیم که برای همیشه در اذهان باقی بماند.
به گزارش باشگاه‌خبرنگاران‌جوان، دکترعلی‌عسکری رئیس رسانه‌ملی که در نشست‌هفتگی با معاون و مدیران شبکه‌های سیما سخن می‌گفت، عنوان کرد: برنامه‌های مختلف سیما در دهه‌فجر امسال باید کاملا متفاوت و به گونه‌ای باشد تا مردم جشن پیروزی انقلاب خود را در خانه‌هایشان با تمام وجود حس کنند. رئیس سازمان صدا و سیما دهه فجر انقلاب‌اسلامی را اوج نمایش همدلی ملت ایران دانست و تصریح کرد:رسانه‌ملی باید در همه برنامه‌ها همدلی و وحدت را در اولویت کاری خود قرار دهد و همچون همیشه در مسیر تقویت آن گام بردارد و دهه‌فجر بهترین فرصت برای نمایش این همدلی است. دکتر علی‌عسکری در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات نسنجیده و دور از شان مهمان یکی از برنامه‌های زنده شبکه چهار اشاره و تاکید کرد: این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه‌چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه‌ملی و ریاست‌محترم‌جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم.
رئیس رسانه‌ملی رعایت اخلاق اسلامی، اصول حرفه‌ای و پرهیز از اهانت در عین نقد سازنده را رویکرد محوری و همواره مورد تاکید رسانه‌ملی دانست و افزود: هر چند بارها تاکید شده مسؤولیت اظهارنظر در برنامه‌های زنده بر عهده کارشناس مدعو است، اما بیان چنین اظهاراتی از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هرگونه قصور و تقصیر برخورد قاطع می‌شود.