تقدیر از نویسنده کارشناس حوزه تاب‌آوری در رادیو فرهنگ

تقدیر از نویسنده کارشناس حوزه تاب‌آوری در رادیو فرهنگ



محمدرضا مقدسی، موسس و مدیر خانه تاب‌آوری با حضور در دفتر شبکه رادیویی فرهنگ برای حضور اثربخش در برنامه صبح به وقت فرهنگ و ارائه نکات ارزنده برای تاب‌آوری مورد تقدیر قرار گرفت.
حسین نعمتی، مدیر گروه جامعه رادیو فرهنگ درباره مجله رادیویی تاب‌آوری در این شبکه رادیویی گفت: با توجه به نتایج واحد‌های سنجش افکار و نیازسنجی رادیو فرهنگ این برنامه (‌مجله رادیویی تاب‌آوری‌) روزانه به‌صورت واحدهای مستقل در چارچوب برنامه صبح به وقت فرهنگ پخش می‌شود.
وی در ادامه اضافه کرد: همگام با توجهات جهانی به مقوله تاب‌آوری و به‌منظور ترویج مبانی نظری و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان فرهیخته رادیو فرهنگ با تاب‌آوری و همچنین کاربرد این مفاهیم و معارف با حضور محمدرضا مقدسی، موسس و مدیر خانه تاب‌آوری به این حوزه پرداختیم. نعمتی اظهار امیدواری کرد، این مجله رادیویی در توانمندی و ارتقای سلامت فردی و اجتماعی و مقابله افراد با انواع مخاطرات و تهدیدات به‌ویژه پیامدها و پسامدهای بیماری کرونا موثر واقع شود. مجله رادیویی تاب‌آوری با محتوایی مستقل را همه روزه می‌توان در برنامه صبح به وقت فرهنگ حوالی ساعت 7 و 10 دقیقه تا 7 و 50 دقیقه شنید.
موسس و مدیر خانه تاب‌آوری، تسهیلگر طرح تاب‌آوری اجتماعی، مدیر تیم تخصصی تاب‌آوری در انجمن ازدواج و خانواده کشور و چهره اثر‌گذار تاب‌آوری کشور است که اجرای کارشناسی این بخش را برعهده دارد.
از محمدرضا مقدسی کتاب‌های متعددی چاپ و منتشر شده که می‌توان به تاب‌آوری در مدارس، مزایای تاب‌آوری، تاب‌آوری کودکان، روش‌ها‌ی نوین، تاب‌آوری کودکان بی‌خانمان، تاب‌آوری، منابع و گفتمان، اقدام در کوچینگ ، تاب‌آوری و فرزند‌پروری و چند عنوان دیگر اشاره کرد.