کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 فردی که برای زنان و مردان در همدان ماساژدرمانی می‌کرد بازداشت شد. این مرد در خانه‌اش در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعان زن و مرد می‌کرد. او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد. متهم با تبلیغات در فضای مجازی، خود را محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی و کسب ثروت معرفی می‌کرد.
تصادف مرگبار موتورسیکلت با سمند در مهریز به مرگ سه نفر منجر شد. این تصادف صبح دیروز در محور یزد- کرمان و نزدیک پاسگاه شهید مدنی مهریز رخ‌داد. موتورسیکلت که شش سرنشین داشت، با خودوری سواری سمند تصادف کرد. همزمان با حضور نیروهای امدادی اورژانس در محل، معلوم شد که سه نفر به‌دلیل شدت صدمات در محل تصادف فوت شده‌اند. سه نفر دیگر هم مصدوم شده و همراه دو مصدوم خودروی سمند راهی بیمارستان گردیدند.
انگشتان دست پسر ۱۴ساله به دلیل ساخت موادمنفجره قطع شد. پس از وقوع یک مورد حادثه منجر به جرح در جوانرود و اعزام مجروح به بیمارستان حضرت‌رسول(ص) این شهر، موضوع به پلیس گزارش شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد این پسر 14ساله در خانه مشغول ساخت موادمنفجره برای چهارشنبه آخر سال بوده که ناگهان مواد در دستان وی منفجر شده است. در این حادثه انگشتان دست چپ و انگشت شست دست راستش قطع شد.
پیرمرد 85ساله به‌دلیل گازگرفتگی فوت شد و همسر 50ساله و دختر 12ساله‌اش نیز راهی بیمارستان شدند. این حادثه گازگرفتگی در خانه‌ای در شهر خرمبید رخ داد. زمانی که نیروهای امدادی در محل حاضر شدند، اعضای این خانواده دچار گازگرفتگی شده بودند که پیرمرد 85ساله فوت کرد و زن 50ساله و دختر12ساله‌شان به بیمارستان منتقل شدند.
اهدای اعضای بدن جوان کوهدشتی به ۱۰نفر زندگی بخشید. این جوان کوهدشتی به نام محمدرضا چراغی، 20ساله براثر حادثه رانندگی مرگ‌مغزی شده و در بیمارستان به‌سر می‌برد. وقتی پزشکان به خانواده‌اش گفتند دیگر امیدی به زنده‌ماندن وی نیست و می‌شود اعضای بدن او را اهدا کنند آنها چون پسرشان کارت اهدای اعضا داشت این کار را قبول کردند و رضایت دادند که 10 عضو بدن او به بیماران اهدا و نجات‌بخش زندگی آنها شود.