قتل هولناک زن تنها برای سرقت

قتل هولناک زن تنها برای سرقت


مرد مکانیک که با انگیزه سرقت، زن تنهایی را به قتل رسانده و سرش را در باغچه‌ای دفن کرده‌بود، پس از دستگیری به تشریح جنایت پرداخت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست وهفتم بهمن امسال مردی با حضوردرشعبه پنجم بازپرسی دادسرای‌جنایی‌تهران با طرح شکایتی از ناپدیدشدن مرموز عمه‌اش خبرداد و گفت: عمه‌ام به تنهایی زندگی می‌کند و همسایه‌هایش مدعی هستند از خانه‌اش بوی نامطبوعی به مشام می‌رسد.
در ادامه با دستور قضایی، ماموران با آتش‌نشانان به خانه موردنظر رفته و با شکستن در خانه، وارد و متوجه به هم‌ریختگی آنجا شدند. محتویات گاوصندوق و خودروی این زن هم سرقت شده‌بود. جسد بدون سر زن تنها هم در حمام خانه بود.
تیم‌جنایی با تحقیق از همسایه‌ها پی بردند، مرد 42ساله مکانیکی به این خانه رفت‌وآمد داشته‌است. رد متهم به قتل در شهرکرج  به دست آمد و وی شنبه شب بازداشت شد.خودروی پژوی سرقتی مقتول که در اختیار پسر متهم بود نیز کشف شد.
متهم دیروز در جریان تحقیقات در شعبه‌پنجم  بازپرسی دادسرای‌جنایی‌تهران  با اعتراف به قتل گفت: متاهلم و بچه دارم. 20سال است معتاد به هروئینم و  این اواخر شیشه مصرف می‌کنم. از بچگی مقتول را می‌شناختم. چهار بار به خاطر سرقت و مواد زندانی شدم.  یک ماه قبل مقتول مرا در خیابان دید ، خودرویش خراب بود که آن را به تعمیرگاه برده و روز بعد تعمیر کردم و تحویلش دادم. چون مرا می‌شناخت و اعتماد داشت، به خانه‌اش دعوتم کرد تا  دستمزدم را بدهد. وسوسه شدم از او سرقت کنم. وقتی به سمت آشپزخانه رفت، با بالش به سمتش رفتم و خفه‌اش کردم. دسته کلید و دو میلیون‌تومان چک‌پول از خانه‌اش سرقت کردم. پنج‌روز بعد برگشتم و سرش را بریدم وجسد را در حمام خانه انداخته و سر او را در باغچه‌ای حوالی ده ونک دفن کردم. چهارمرتبه دیگر خانه مقتول رفتم و سه قالیچه، تلویزیون، سه عدد قابلمه، ظروف چینی، جاروبرقی و گوشی تلفن همراهش را همراه اسناد و مدارک و خودروی پژویش سرقت کردم. وسایل را فروختم و  خودرو را به خانه بردم و وانمود کردم قسطی خریده‌ام. طلایی سرقت نکردم و می‌خواستم بقیه جسد را مثله کرده و از خانه خارج کنم که دستگیر شدم.
محمدجواد شفیعی،  بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی‌تهران  با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم به خاطر قتل عمد، سرقت و جنایت بر میت در بازداشت به سر می‌برد.