کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

واژگونی پژو ۴۰۵ در ورودی شهر مشهد باعث مرگ چهار زن و مصدومیت دو مرد شد. عصر پنجشنبه بیست و هفتم خرداد امسال، خودروی پژو ۴۰۵ در مسیر بهشت رضا به سمت مشهد در حوالی پل پایانه‌بار به‌دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی واژگون شد. سرنشینان خودرو اعضای یک خانواده بودند که دچار حادثه شدند. همزمان با حضور آتش نشانان در محل معلوم شد چهارزن که از سرنشینان خودرو بودند به دلیل شدت مصدومیت فوت شد‌ه‌اند و یک مرد و یک پسر نوجوان هم مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
دو مرد که پسر نوجوان افغان را به قتل رسانده بودند در جزیره قشم بازداشت شدند. دو روز پیش جسد پسر۱۲ساله افغان در جزیره قشم پیدا شد که بررسی‌ها نشان می‌داد او براثر خفگی به قتل رسیده است. تحقیقات از سوی پلیس قشم ادامه داشت تا این‌که رد دو مرد در ارتباط با قتل او به دست آمد و آنها در کمتر از 24ساعت شناسایی و دستگیر شدند. تحقیقات از آنها ادامه دارد.
پلیس شهرستان نجف آباد اصفهان دو مرد  را که کودکی را ربوده بودند، شناسایی و بازداشت کرد. چند روز پیش مردی به پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد رفته و شکایت کرد افرادی فرزند چهارساله‌اش را به دلیل اختلاف حساب مالی ربوده‌اند. در جریان تحقیقات پلیسی یکی از آدم‌رباها بازداشت شد. با تحقیق از او معلوم شد همدستش گروگان را به یکی از شهرهای جنوب شرقی کشور منتقل کرده که به آنجا اعزام شدند. متهم بازداشت شد و گروگان نجات یافت .
سقوط کارگران در چاهک آسانسور منجر به مرگ دوکارگر و مصدومیت سومین نفر شد. عصرپنجشنبه بیست وهفتم خرداد امسال، حادثه سقوط به چاهک آسانسور در ساختمان نیمه‌کاره درمحله پیامبر غربی به آتش نشانی تهران گزارش شد. زمانی که‌آنها به محل رفتند، پی بردند کارگران از طبقه چهارم از طریق بالابر در حال حمل سنگ بودند که به انتهای چاهک آسانسور سقوط کردند و دونفرشان فوت شده و یک نفرمصدوم بود که در بیمارستان بستری شد.