تلاش برای افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون

تلاش برای افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون


  فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران، افزایش بازدیدهای میدانی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون را ضروری دانست و گفت: با توجه به افزایش تعداد مراکز تجمیعی و شیفت‌های واکسیناسیون، اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه ازدحام غیرضروری مردم انجام می‌شود.
 دیروز جلسه‌ای فوری با محوریت ساماندهی روند واکسیناسیون پایتخت در ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با حضور مجازی علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران و معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان تهران برگزار شد.
زالی در این جلسه گفت: رسیدگی و نظارت بر عملکرد مراکز و شناسایی ظرفیت‌های موجود به منظور توسعه زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون در تمامی مناطق پایتخت بیش از پیش قوت می‌گیرد.
 وی با بیان این که ارائه گزارش‌های روزانه اقدامات واکسیناسیون در استان تهران به‌سرعت در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: امیدوارم با تداوم حمایت و پشتیبانی وزیر بهداشت و معاون بهداشت این وزارتخانه، روند واکسیناسیون در نظام سلامت را به فرصتی ستودنی تبدیل کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با یادآوری وضعیت خاص استان تهران از لحاظ تراکم و سالمندی جمعیت، حضور بالاترین تعداد بیماران خاص و فعالیت بیشترین مرکز دولتی ارائه‌دهنده خدمت عنوان کرد: تقویت اطلاع‌رسانی از مراکز واکسیناسیون و نحوه ارائه خدمات باید در اولویت باشد.