واکنش‌ها به گروه‌بندی تیم‌ملی

واکنش‌ها به گروه‌بندی تیم‌ملی

پیروز قربانی پیشکسوت فوتبال: شاید به ظاهر قرعه تیم‌ملی فوتبال کشورمان آسان باشد ولی واقعیت این است که همه تیم‌ها در حال کار و تلاش هستند و نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت. امیدوارم بازیکنان تیم‌ملی توان واقعی خود را نشان بدهند چون این تیم توانایی‌های زیادی دارد. شاید اگر تیم‌ملی ما با قرعه سخت‌تری مواجه می‌شد ما باز هم این توانایی را داشتیم که از این مرحله به جام‌جهانی صعود کنیم.
اسماعیل حلالی پیشکسوت فوتبال: تیم‌ملی ما با این ستاره‌ها توانایی صعود از هر گروهی را داشت. شما به بازی‌های اخیر نگاه کنید تا متوجه پتانسیل واقعی ایران شوید. ما توانایی شکست هر تیمی را در آسیا داریم.
مجید جلالی پیشکسوت فوتبال: قرعه‌ای که برای ما رقم خورد، بسیار خوب و مناسب بود. این قرعه راه ما را خیلی سخت نمی‌کند اما فوتبال طوری است که شما هیچ وقت حریف ساده‌ای ندارید.
حسین سعید بازیکن سابق تیم‌ملی عراق: به نظرم گروه عراق در مرحله‌نهایی انتخابی جام‌جهانی 2022 سخت نیست. من فکر می‌کنم برای عراق، فرصتی تاریخی مهیا شد تا خود را به جام‌جهانی قطر برساند.
یوسف حسین نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات: می‌توانم بگویم گروه ما نسبت به گروه دوم آسان‌تر است. نکته مثبت در گروه ما این است که اکثر تیم‌ها در غرب آسیا حضور دارند و تنها کره‌جنوبی در شرق است. در گروه ما تیم‌های شناخته شده‌ای مثل کره‌جنوبی و ایران وجود دارد ولی باید به بهترین شکل برای این رقابت‌ها آماده شویم.
مهند الفقیر مربی تیم‌ملی سوریه: در گروه سختی قرار داریم. تیم‌های قدرتمندی در گروه ما حضور دارند اما تیمی که بخواهد به جام‌جهانی صعود کند باید در بهترین شرایط باشد و مقابل رقبا به پیروزی برسد. تمام بازی‌های پیش روی ما دشوار است و باید در تمام آنها مبارزه کنیم و امیدوار به آینده باشیم.
جمال طاها سرمربی لبنان: در گروه آسانی قرار نگرفتیم اما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تا اولین بازی وقت داریم تا روی تیم تمرکز کنیم و بتوانیم عملکرد خوبی در این بازی‌ها
داشته باشیم.
رحیم حمید مربی تیم‌ملی عراق: ما شناخت خوبی از رقبای خود داریم و از قرار گرفتن در این گروه رضایت داریم.