حق با شماست

حق با شماست

#یارانه - نقدی
یک  شهروند:
برای جاماندگان یارانه نقدی، دولت چه زمانی را برای ثبت‌نام مجدد اعلام می‌کند؟ متأسفانه برخلاف وعده دولت هنوز زمانی اعلام‌نشده است.

#سرعت- قائمشهر
توکلی از قائمشهر:
سرعت خودروها در میدان امام قائمشهر گاهی بسیار بالاست و با توجه به توقف بعضی از خودروهای سنگین در حاشیه این میدان، احتمال بروز تصادف افزایش‌یافته است.

#جاده - گنج-‌افروز
کوکبی از تهران:
طرح تعریض جاده گنج‌افروز بابل نیمه‌کاره مانده و تمام این جاده تعریض نشده است.چرا؟ این مسیر بسیار پرتردد و حادثه‌خیز است و نیاز به عریض شدن دارد.

#پارکینگ-زباله
جلالوند از تهران:
وجود پارکینگ خودروهای حمل زباله شهرداری در کنار بازار میوه و تره‌بار در محله امیریه و انتشار بوی نامطبوع، اهالی این منطقه را به ستوه آورده است.

#محیط‌ -‌‌ زیست
شکری از تهران:
متأسفانه در برخی بوستان‌های پایتخت مشاهده می‌شود برخی با دادن غذا به حیوانات و جمع نکردن ظروف غذا باعث آسیب زدن به محیط‌زیست می‌شوند.

#ورود -‌ ممنوع
رمضانی از تهران:
خیابان شهید حصاری منتهی به بلوار میرداماد، یک‌طرفه است اما بسیاری از خودروها خلاف جهت می‎آیند و در این خیابان باریک که هر دو طرف آن ماشین پارک است،ترافیک شدید ایجاد می‏شود،چرا پلیس راهنمایی و رانندگی برای نظم دهی به این خیابان، اقدامی نمی‏کند؟

#واکسن-‌ سالمندان
زاهدی از کرج:
چهار هفته پیش باید دوز دوم واکسن را تزریق می‌کردم در حالی که هنوز پیامک نوبت‎دهی برای دوز دوم واکسن برایم ارسال نشده و حالا افراد بالای 67سال باید واکسن خود را تزریق کنند.