سوءقصد به جان همسر

سوءقصد به جان همسر

پلیس پایتخت در جست‌وجوی مرد جوانی است که پس از درگیری با همسرش او را زخمی و تا یک‌قدمی مرگ پیش برد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل تیر امسال مردی به پلیس110 تهران اطلاع داد زنی جوان  هدف ضربه چاقوی راننده‌ای قرار گرفته و زخمی شده است. ماموران کلانتری قلهک در محل درگیری در حوالی بوستانی در دوراهی قلهک حاضرشده و از رهگذران و چند نفر از کارکنان رستورانی در همان محل که شاهدان ماجرا بودند تحقیق کردند. یکی از کارکنان رستوران به افسر تحقیق گفت: صدای ناله و فریاد شنیدم و تصور کردم تصادف شده است. از رستوران بیرون آمدم و زن و مرد جوانی در پژو206 خاکستری مقابل بوستان نشسته و در حال مجادله بودند. راننده پژو با چاقو زن جوان را از ناحیه شکم زخمی کرد. رفتم نجاتش دهم که آن مرد مرا به قتل تهدید کرد و با  بیرون‌انداختن زن زخمی در خیابان به‌سرعت فرار کرد.
با شناسایی خانواده زن زخمی مشخص شد او و شوهرش قصد جدایی داشتند که آن روز از خانه بیرون رفته و این ماجرا رقم خورده است.
با گذشت چند هفته از این ماجرا دو روز پیش زن زخمی که در کما بود نجات یافت و در تحقیقات پلیسی گفت: از چندی پیش دچار اختلاف‌هایی با شوهرم شدیم. خانواده‌ها خیلی میانجگیری کردند تا مشکل حل شود اما نشد و تصمیم به جدایی گرفتیم. او می‌گفت باید مهریه‌ام را ببخشم که به خاطر اذیت‌های شوهرم حاضر به این کار نبودم. دامنه این اختلاف‌ها آنقدر بالا گرفت که تصمیم گرفتیم به صورت توافقی جدا شویم. در ملاقات آخرمان در خودرو دعوایمان شد و همسرم با چاقو مرا به قتل تهدید و بعد زخمی‌ام کرد.
حبیب ا...صادقی، بازپرش شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: با شکایت این زن از شوهرش به اتهام سوءقصد ناکام، متهم پرونده تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و دستور توقیف خودرویش صادر شد.