مکالمه واتس‌اپی پدر و پسر

مکالمه واتس‌اپی پدر و پسر

سرجان جوکوویچ، پدر نواک در مصاحبه با رسانه‌های صربستان فاش کرد برای پسرش پیغام فرستاده بود که در المپیک شرکت نکند. او در این ارتباط گفت:« برای نواک در پیامی واتس‌اپی نوشتم پسرم، اگر نظر من برایت مهم است، معتقدم اصلا نباید در المپیک توکیو حاضر شوی. پروازی طولانی در پیش داری، بازی‌ها بدون تماشاگر است و باید چند روز قرنطینه را هم پشت سر بگذاری. خیلی ساده بگویم که باید به درخواست حضور در المپیکی بدون تماشاگر، پاسخ منفی بدهی. پدرت عاشق توست.» نواک نیز در پاسخ نوشته بود:« البته که نظرت برایم اهمیت دارد. پدر، من معمولا خیلی سریع ریکاوری می‌کنم و به سه چهار روز زمان نیاز دارم. مرا می‌شناسی و می‌دانی وقتی نام صربستان در میان است، عشق به وطن باعث می‌شود هر کاری انجام دهم. من هرگز به وطنم پشت نمی‌کنم. صربستان همیشه در قلب و ذهنم جایی محکم دارد.»
 حمله به نواک
رسانه‌های مختلف صربستانی حملاتی گسترده به نواک جوکوویچ تنیسور مطرح این کشور ترتیب داده‌اند که دلیلش ناکامی در المپیک توکیو بود. بزرگ‌ترین ایراد به این تنیسور این است که وقتی تا این اندازه بی‌انگیزه و ناآماده بود چرا اصلا به توکیو رفت؟
دیروز در فینال رقابت‌های تنیس المپیک الکساندر زرورف که جوکو را در نیمه‌نهایی شکست داده بود در فینال هم مقابل خاچانوف روس به برتری 2 بر صفر رسید تا مدال طلای المپیک را به دست آورد. این نخستین طلای یک تنیسور مرد آلمانی در المپیک بود. پیشتر استفی گراف، تنیسور زن آلمانی در المپیک 1988 سئول قهرمان شده بود.