قتل شوهر با همدستی فامیل دور

قتل شوهر با همدستی فامیل دور

پرونده زن خیانتكار كه با همدستی فامیل دور، همسرش را كشته و جسدش را در بیابان دفن كرده بودند روی میز قضات دادگاه كیفری قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از سال 98 و به دنبال ناپدید شدن مرد42ساله‌ای به نام احسان آغاز شد.
 همسر احسان در شكایت خود به كارآگاهان پلیس آگاهی تهران گفت: شوهرم دو روز قبل برای رفتن به محل كارش از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. همه‌جا را دنبال او گشتم اما كسی از او خبر نداشت. در این مدت گوشی تلفن همراه او نیز خاموش است.
مأموران پس از این شكایت تحقیقات خود را آغاز كرده اما ردی از احسان پیدا نكردند. به همین دلیل تحقیقات را روی همسر 37ساله او به نام عاطفه متمركز كرده و متوجه ارتباط تلفنی وی با مردی به نام احمد شدند. این دو نفر از مدتی قبل با هم رابطه عاشقانه داشتند.
با افشای این سرنخ، احمد دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل احسان اعتراف كرد و گفت: من و عاطفه نسبت فامیلی دوری داریم. عاطفه از زندگی مشتركش راضی نبود و با من صحبت می‌كرد. یک‌بار همراه عاطفه و دو نفر از دوستانم برای تفریح به خارج از شهر رفتیم. در آنجا مشروب خورده و موادمخدر مصرف كردیم. حال او بد شد و من مجبور شدم او را تا داخل خانه‌اش همراهی كنم. وقتی می‌خواستم از خانه خارج شوم، شوهرش سررسید و با دیدن من در آنجا تعجب كرد. باهم درگیر شده و او را كشتم. بعد همراه عاطفه جسد را در صندوق‌عقب ماشین گذاشته و در حاشیه شهرری دفن كردیم.
پس از این اعترافات، مأموران راهی محل دفن جسد شده و بقایای جسد را پیدا كردند.
در ادامه عاطفه نیز دستگیر شد و به ارتباط با احمد اعتراف كرد.
پرونده این جنایت با تكمیل تحقیقات در دادسرا و با صدور كیفرخواست به شعبه هفتم دادگاه كیفری یك استان تهران ارسال شد. قرار است متهمان به‌زودی پای میز محاكمه قرار بگیرند.