کوتاه از ورزش

کوتاه از ورزش

تارتار سرمربی ذوب‌آهن شد
هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن پس از مذاکره با گزینه‌های مختلف در نهایت با مهدی تارتار به توافق رسیدند. او دیروز با حضور در باشگاه ذوب‌آهن و پس از توافق، قرارداد خود را به مدت یک فصل با این تیم به امضا رساند. تارتار پیش از این هدایت پیکان در لیگ بیستم را به عهده داشت.
کریمی - کایسری نهایی شد
علی کریمی هافبک ایرانی سابق الدحیل قطر و استقلال و سپاهان، به کایسری اسپور ترکیه پیوست تا هم تیمی سیدمجید حسینی دیگر بازیکن ایرانی در این تیم شود. کریمی از هفته قبل در تمرینات این تیم ترکیه‌ای شرکت داشت و در نهایت این باشگاه جذب بازیکن ایرانی را تایید کرد تا کریمی فوتبال خود را در این تیم
ادامه دهد.
جام به آکادمی کیا برگشت
چند وقت پیش بود که آکادمی کیا وابسته به مهدی مهدوی‌کیا با شکایت برخی از تیم‌های لیگ نوجوانان به علت استفاده از بازیکن صغر سن و دارای شناسنامه جعلی در کمیته انضباطی هیأت فوتبال استان تهران محکوم و امتیازهای این تیم کاسته شد تا عنوان قهرمانی از شاگردان مهدوی کیا پس گرفته شود. همان زمان عنوان قهرمانی به تیم نوجوانان استقلال
داده شد.
حالا روز گذشته کمیته استیناف بعد از بررسی‌های مجدد، این رأی را رد کرد و حکم به تبرئه شدن آکادمی کیا داد تا این تیم مجدداً قهرمان لیگ نوجوانان تهران شود. در واکنش به این خبر، باشگاه استقلال نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در این زمینه به CAS شکایت می‌کند.
بازگشت آزادکاران از توکیو
تیم ملی کشتی آزاد پس از حضور در المپیک توکیو که با کسب یک مدال نقره حسن یزدانی و یک برنز امیرحسین زارع همراه بود، ساعتی پیش وارد فرودگاه بین‌المللی تهران شد و مورد استقبال معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، دبیرکل کمیته المپیک، مدیرکل ورزش مازندران و دبیر فدراسیون کشتی قرار گرفت.
بر خلاف رسم معمول، غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به همراه ابراهیم مهربان عضو کادر فنی که همراه با تیم ملی کشتی آزاد وارد تهران شدند، در مراسم استقبال حضور نداشتند و زمانی که مراسم به پایان رسید اقدام به ترک سالن فرودگاه کردند. قرار است سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد به‌زودی از سوی فدراسیون کشتی
معرفی شود.
اختلاف بر سر مصدومیت راموس
سرخیو راموس از جمله بازیکنانی است که‌ مدیران پاری‌سن ژرمن در این تابستان به عنوان بازیکن آزاد او را از رئال خریدند.
خبرهای تازه در مورد این بازیکن حکایت از این دارد که طرفداران PSG برای دیدن بازی راموس در تیم‌شان هنوز باید صبر کنند زیرا گفته می‌شود این بازیکن اسپانیایی با مصدومیت رو به رو شده است. البته در مورد زمان دوری او از میادین اختلاف نظر بین رسانه‌های فرانسوی وجود دارد.
در حالی که ابتدا روزنامه لوپاریزین اعلام کرد راموس به مدت دو ماه نمی‌تواند برای تیمش بازی کند، اما اکیپ خبر داد که این مدافع اسپانیایی احتمالا از هفته سوم لوشامپیونه به تیم پوچتینو اضافه می‌شود.